فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

کانال تلگرام طرفداران سریال هشدار برای کبرا ۱۱

کانال فیلم تلگرام

785 بازدید

یادم میاد یه زمانی بود که همه، پنجشنبه شب ها و جمعه شبها که می شد ، ساعتامونو کوک می کردیم برای ۱۱ شب ….شبکه پنج …. چشممون رو می دوختیم به تلویزیون تا شروع شه …… اصلا برامون مهم نبود بقیه شاید بخوان چیزی ببینن … حرفمون یکی بود ….. الان هشدار برای کبرا ۱۱ شروع میشه ….. دیگه دل تو دلمون نبود ……. اون موقع هام که مثل الان دسترسی به اینترنت و این چیزا نبود …. دلمون خوش بود یه قسمت شب می بینیم ، تکرارشو که خدا خدا می کردیم بذاره تا ببینیم …… خلاصه که عجب دورانی بود …..
واسه همین تصمیم گرفتم یه کانال درست کنم برای همه ی طرفدارای این سریال باحال ….. اولین سریالی که با دیدنش عاشق برادرهودیشون شدیم، عاشق وفاداریشون به هم شدیم و از دزدا و قاچاقچی ها و خلافکارا متنفر شدیم …… یه کانال پر از کبرا ۱۱ ….

محدوده ی عملیاتمان کبرا ۱۱ و بازیگرانش ….. فکت هامان سرسام آور …… دشمنانمان قسمت های دوبله و زبان اصلی و زیرنویس دار هستن که راه رو بر عقلمون می بندند …….ادمین کبرا ۱۱ شبانه روز در حال فعالیت است …… وظیفه ی او تامین کبرا ۱۱ خون شماست …..
کامل ترین آرشیو به روز ترین اخبار
هشدار برای کبرا ۱۱

5/5 (امتیاز 1)
شبکه تبلیغات ایران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای این کانال ندارد
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا