فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2

رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2

رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2 شیائومی منتشر شدند

رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2 شیائومی منتشر شدند

رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2

به گزارش شبکه تبلیغات ایران : 
شیائومی با عرضه موبایل Mi MIX در سال قبل رقابت برای نمایشگرهای بدون حاشیه را رسماً آغاز کرد. بنابراین عجیب نیست که انتظارها برای معرفی نسل دوم این موبایل با نمایشگری حقیقتاً تمام صفحه بالا باشد.

در حالی که فاصله زیادی تا تاریخ احتمالی معرفی پرچمدار تازه شیائومی نداریم، رندرهایی تازه ای منتسب به موبایل Mi MIX 2 این شرکت در فضای اینترنت انتشار یافته است. این رندرها تفاوت فاحشی با رندرهای قبلی دارد. همان ها که این موبایل را با شباهت بسیاری به گلکسی S8 سامسونگ به تصویر می کشید.
با توجه به نحوه طراحی بدنه پشتی، به نظر می رسد بخش حاوی سنسور دوربین اصلی و فلش LED قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته باشد. بنابراین با توجه به عدم وجود دوربین سلفی در نمای جلوی Mi MIX 2، احتمال آن می رود که این بخش بتواند با کارکردی دوگانه و به صورت کشویی از جای خود بلند شده و دوربین سلفی را نمایان کند. با این ترفند عملاً حاشیه بالای نمایشگر نیز به طور کامل حذف شده است.
همراه این تصاویر هیچ گونه اطلاعات جدیدی در خصوص سخت افزار اسمارتفون تازه شیائومی منتشر نشده است، اما با توجه به اطلاعات قبلی انتظار می رود که شیائومی Mi MIX 2 را با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰ و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند.

در بخش نرم افزاری نیز بهره مندی آن از نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری اختصاصی MIUI 9 مورد انتظار خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این موبایل اعلام نشده، اما انتظار می رود موبایل بدون حاشیه جدید شیائومی در حدود سه ماهه آخر سال جاری میلادی رونمایی شود.
شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۶ گوشی Mi Mix را معرفی کرد. محصولی که صفحه نمایش آن فضای زیادی از سطح گوشی را به خودش اختصاص داده بود. صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند نزدیک به ۹۱٫۳ درصد از فضای روی گوشی را شامل میشد و حالا شایعات می گویند که این مقدار در مدل بعدی بیشتر خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده صفحه نمایش گوشی Mi Mix 2 نزدیک به ۹۳ درصد از سطح گوشی را در اختیار خواهد داشت. سال ۲۰۱۷ از جمله سال هایی به حساب می آید که اکثر شرکت های بزرگ سازنده موبایل روی ساخت محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ تمرکز کرده اند. شرکت ال جی با G6 این کار را انجام داد و سامسونگ هم با معرفی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دست به چنین کاری میزند. گوشی هایی که به این صورت ساخته می شوند دکمه ای روی صفحه اصلی ندارند و به همین دلیل بدون تغییر در ابعاد گوشی, صفحه نمایش بزرگ تری روی آن ها قرار میگیرد.

هنوز مشخص نیست که گوشی Mi Mix 2 در چه تاریخی معرفی و راهی بازار می شود, اما گفته شده که جنس بدنه ی آن مانند مدل اول سرامیکی خواهد بود.
همانطور که می‌دانید Mi MIX 2 در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد شد و تاکنون شایعات بسیاری درباره این فبلت منتشر شده است ولی مشخصات فاش شده در وبسایت این فروشگاه بسیار قابل باورتر و منطقی‌تر به نظر رسیده و به احتمال زیاد این اطلاعات ذکر شده درست باشند. شیائومی Mi MIX 2 در سه مدل 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم به دلخواه کاربران قابل انتخاب خواهد بود. همچنین فضای ذخیره سازی داخلی این دستگاه 128 یا 256 گیگابایت است. GearBest بیان می‌کند که این اسمارت‌فون از نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2540 از نوع AMOLED بهره برده و در رنگ‌های مشکی و سفید قابل خریداری است. بد نیست بدانید که نسخه اولیه Mi MIX که در سال گذشته معرفی شده بود، صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1080 در 2040 داشته و با اندازه‌ای مشابه Mi MIX 2 در اختیار کاربران قرار گرفت.
اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، شیائومی برای مغز متفکر این تلفن‌هوشمند از چیپست هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 ساخت کمپانی کوالکام استفاده کرده و پردازشگر گرافیکی آن، Adreno 540 در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در پنل پشتی دستگاه سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی قرار گرفته و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور با رزولوشن 13 مگاپیکسل بهره خواهد برد که در هر دو مورد نسبت به نسل قبلی با پیشرفت بزرگی همراه بوده است. احتمالا سنسور دوربین اصلی این اسمارت‌فون، لنز معروف و قدرتمند سونی به نام IMX400 باشد که در جدیدترین گوشی این شرکت، یعنی اکسپریا XZ Premium نیز قرار دارد.

باید اضافه کرد که شیائومی Mi MIX 2 از دو نانو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل آن اندروید نوقا نسخه 7.1 بوده که بر روی آن جدیدترین پوسته اختصاصی این شرکت با نام MIUI 9 سوار شده است. از دیگر امکانات این موبایل می‌توان به اسکنر اثر انگشت (در پنل پشتی دستگاه)، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و یک باتری حجیم با ظرفیت 4,400 میلی‌آمپر اشاره کرد.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره Mi MIX 2 صحبت کنیم ولی همانطور که خواندید بسیار از مشخصات و جزییات این فبلت توسط GearBest اعلام شده است. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این شایعات لو رفته به واقعیت خواهند پیوست یا خیر. ظاهرا این محصول، اواخر امسال و در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

منبع

 

شبکه تبلغات ایران

 

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا