فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

خبر جدید تلگرام

خبر جدید تلگرام

تلگرام از نسخه های 2.2، 2.3 و 3.0 اندروید پشتیبانی نمی‌کند

خبر جدید تلگرام

خبر جدید تلگرام: تلگرام اعلام کرد که دیگر از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل اندروید نظیر نسخه‌های ۲.۲، ۲.۳ و ۳.۰ پشتیبانی نمی‌کند.

پس از آنکه واتساپ پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل اندروید را کنار گذاشت، حال تلگرام نیز اعلام کرده است که دیگر از نسخه‌های قدیمی اندروید نظیر نسخه‌های ۲.۲، ۲.۳ و ۳.۰ پشتیبانی نمی‌کند. اندروید ۴.۰ بستنی حصیری را باید پایین‌ترین نسخه‌ای از اندروید خواند که می‌توان با استفاده از آن تلگرام را به کار گرفت.

تصمیم تلگرام برای پشتیبانی نکردن از نسخه‌های قدیمی اندروید را باید تصمیمی در جهت پیاده کردن قابلیت‌های جدید در اندروید بدون درگیر شدن با محدودیت‌های نسخه‌های قدیمی آن خواند. البته دارندگان گجت‌های مبتنی بر نسخه‌های قدیمی اندروید می‌توانند تلگرام را تحت نسخه‌ی وب مورد استفاده قرار دهند. برای استفاده از نسخه‌ی تحت وب باید از طریق مرورگر و وارد کردن آدرس اینترنتی اقدام کرد.

در حال حاضر گجت‌های اندرویدی که مبتنی بر نسخه‌ی ۲.۲ تا ۳.۰ اندروید باشند، حدود ۱.۴ درصد از کل اکوسیستم اندروید را تشکیل می‌دهند که برابر با ۱۹.۶ میلیون گجت در سراسر دنیا است.

کانال های تلگرام 

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا