فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

سامسونگ در حال آماده سازی نسخه جهانی بیکسبی وویس است

سامسونگ در حال آماده سازی نسخه جهانی بیکسبی وویس است

ظاهرا سامسونگ در حال آماده‌سازی نسخه‌ی جهانی بخش صوتی دستیار هوشمند بیکسبی است.

hol4

بخش صوتی دستیار هوشمند سامسونگ موسوم به بیکسبی وویس، در ابتدا با پشتیبانی از زبان کره‌ای و برای کاربران کره‌ی جنوبی در دسترس قرار گرفت. چند ماه بعد نیز شاهد انتشار نسخه‌ی انگلیسی بیکسبی برای کاربران آمریکایی بودیم و بدین ترتیب مشتریان آمریکایی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس مجبور شدند تا برای استفاده از دستیار هوشمند نامبرده چند ماه بیشتر صبر کنند. شایان ذکر است که در حال حاضر بیکسبی وویس با پشتیبانی از زبان انگلیسی فقط برای بازار آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

با توجه به آنچه گفته شد، هم اکنون میلیون‌ها خریدار گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سراسر جهان، هنوز هم موفق به استفاده از قابلیت‌های صوتی بیکسبی نشده‌اند. سامسونگ برای فروش پرچمداران جدید خود مانور بسیار زیادی دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی داده و از آنجا که قیمت گوشی‌های یاد شده حدود ۹۰۰ دلار است مسلما مشتریان گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نسبت به اینکه نمی‌توانند از بزرگ‌ترین قابلیت‌ آن‌ها استفاده کنند، چندان راضی نیستند. بنابراین آیا سامسونگ واقعا در حال آماده سازی امکانات صوتی بیکسبی به صورت جهانی است؟ این کمپانی تا کنون خبر مورد اشاره را تایید نکرده اما یک مدرک بسیار مهم در این زمینه در دسترس قرار گرفته است. غول فناوری کره‌ای امروز یک به‌روزرسانی برای اپلیکیشن ارتباط با ما خود منتشر کرده و در زیر بخش «چه چیز در این نسخه جدید است؟» عبارت «انتشار نسخه انگلیسی جهانی بیکسبی» مشاهده می‌شود.

آیا به‌روزرسانی اپ یاد شده نشان از این دارد که سامسونگ تصمیم گرفته تا در آینده‌ای نزدیک امکان استفاده از نسخه‌ی انگلیسی بیکسبی وویس را برای کاربران دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در سراسر جهان فعال کند؟ یا منظور سامسونگ از درج عبارت یاد شده در بخش تغییرات جدید اپ تماس با ما، در واقع انتشار نسخه‌ی انگلیسی بیکسبی وویس برای کاربران آمریکایی بوده است؟

samsung-preparing-bixby-voice-global-launch2

مسلما بسیاری از کاربران و به‌خصوص دارندگان پرچمداران کنونی سامسونگ، از فعال شدن امکانات صوتی دستیار هوشمند بیکسبی خوشحال خواهند شد.

 

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا