فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

تغییر پوسته تلگرام به زودی

تغییر پوسته تلگرام به زودی

تغییر پوسته تلگرام به زودی

تغییر پوسته تلگرام به زودی: تنها ساعاتی پس از انتشار نسخه جدید تلگرام دسکتاپ و اضافه شدن امکان تغییر پوسته در آن، اکانت رسمی تلگرام در توئیتی از اضافه شدن امکان تغییر پوسته در نسخه «موبایل تلگرام» در آینده خبر داد.

ساعاتی پیش نسخه جدید تلگرام دسکتاپ منتشر شد و علاوه بر استفاده از طراحی متریال، شاهد اضافه شدن ویژگی بسیار کاربردی تغییر پوسته نیز بودیم که توسط آن کاربران می‌توانند به‌طور آزادانه اقدام به طراحی پوسته‌های مختلف، یا استفاده از نمونه‌های ساخته‌شده کنند. در این میان پوسته‌ی تاریک برنامه بیش از دیگر نمونه‌های منتشرشده مورد توجه قرار گرفت و در همین چند ساعتی که از انتشار نسخه جدید تلگرام گذشته است واکنش‌های مثبتی را به‌خصوص در رابطه با امکان تغییر پوسته‌ی نرم‌افزار شاهد هستیم

تغییر پوسته تلگرام به زودی

در این میان کاربرانی نیز با منشن کردن تلگرام در توئیت‌های خود، این پرسش را مطرح کرده بودند که «آیا می‌توانیم پوسته‌ی تاریک را برای نسخه موبایل هم داشته باشیم؟» و خوشبختانه همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اکانت رسمی تلگرام به این پرسش جواب مثبت داده است و احتمالا به‌زودی و حتی شاید در نسخه بعدی تلگرام، شاهد این امکان یعنی تغییر پوسته در نسخه موبایلی تلگرام نیز خواهیم بود.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا