فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

آیفون ۸ به همراه آیفون ۷ اس، در سه رنگ و به‌صورت محدود عرضه می‌شود

آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس، در سه رنگ و به‌صورت محدود عرضه می‌شود

مؤسسه KGI در تازه‌ترین گزارش خود، اعلام کرده است که گوشی‏‌های امسال اپل یعنی آیفون ۸ و آیفون ۷ اس در ماه آینده عرضه خواهند شد.

iphone8 (562 x 375)

مؤسسه KGI در گزارش جدید خود اعلام کرده است هر سه آیفون جدید (آیفون ۴.۷ اینچی با نمایشگر LCD، آیفون ۵.۵ اینچی با نمایشگر LCD و در آخر، آیفون ۵.۸ اینچی با نمایشگر OLED) در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و به‌صورت هم‌زمان عرضه می‎شود؛ این در حالی است که در شایعات گذشته، به تأخیر در عرضه‌ی «آیفون اولد» تا پایان سال اشاره شده بود. با وجود اینکه هر سه مدل به‌صورت هم‌زمان معرفی می‌شوند، KGI پیش‌بینی کرده است که عرضه‌ی آیفون ۸ بسیار محدود خواهد بود.

در گزارش جدید KGI، به زمان احتمالی تولید انبوه آیفون ۸ اشاره شده است؛ به همین جهت، انتظار می‌رود آیفون ۸ در اواسط ماه سپتامبر به تولید برسد. آنچه در گزارش جدید مؤسسه‌ی KGI آمده است، با شایعات قبلی مبنی بر تولید انبوه آیفون ۸ در اواسط یا حتی اواخر ماه اکتبر چندان هم‏‌خوانی ندارد. با وجود تولید انبوه آیفون ۸ در اواسط ماه سپتامبر، تنها ۲ تا ۴ میلیون واحد (یا حتی کمتر) آیفون ۸ در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی به فروش می‎رسد.

مؤسسه KGI پیش‌بینی کرده است که محدودیت موجودی آیفون ۸ تا اواخر امسال و نزدیک به تعطیلات سال نوی میلادی، ادامه خواهد یافت. اطلاعات ارائه‌شده توسط KGI، همچنین به این موضوع اشاره دارند که شرکت اپل تا پایان سال جاری، ۴۵ تا ۵۰ میلیون واحد آیفون ۸ را برای عرضه آماده خواهد کرد.

iphone7

تولید آیفون ۴.۷ اینچی که به نمایشگر LCD مجهز شده است، احتمالاً نزدیک به ۳۵ الی ۳۸ میلیون واحد خواهد بود و در نهایت، تنها ۱۸ تا ۲۰ میلیون واحد از آیفون ۵.۵ اینچی اپل با پنل LCD عرضه خواهد شد. علت افزایش حجم عرضه‌ی آیفون ۸ در سال جاری میلادی، به دلیل افزایش تولید پنل OLED در سه‌ماهه‌ی پایانی سال است؛ هرچند، آیفون ۸ با قیمت قابل‌توجهی در مقایسه با آیفون ۴.۷ اینچی و آیفون ۵.۵ اینچی پلاس عرضه می‌شود.

پس از اینکه اعلام شد رنگ‌بندی آیفون جدید اپل محدودتر خواهد بود؛ مؤسسه‌ی KGI به این موضوع در گزارش جدید خود اشاره کرده است و ادعا می‎کند که هر سه مدل از گوشی‌های آیفون اپل به سه رنگ مشکی، نقره‎ای و طلایی محدود خواهند بود. گوشی‌های پرچم‌دار آیفون در حال‌حاضر، در رنگ‏‌های مشکی مات، مشکی براق (جت‌بلک)، نقره‎ای، طلایی، رز گلد و قرمز (این رنگ، در اوایل سال جاری معرفی شد) عرضه می‌‏شود. این احتمال را نباید نادیده گرفت که رنگ طلایی آیفون‎های جدید اپل، احتمالاً همان رنگ برنزی-مسی است که پیش‌تر در شایعات مربوط به آیفون ۸ دیده‌ایم.

در نهایت، KGI پیش‌بینی می‎کند که تمامی آیفون‌های جدید اپل از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهند کرد؛ البته، باید کابل جداگانه‌‌ای خریداری کنید که از مبدل لایتنینگ به USB نوع C بهره می‌برد. آیفون‏‌های جدید از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهند کرد؛ هرچند، پد لازم برای شارژ بی‌سیم آیفون‎های جدید به‌صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

با توجه به اطلاعات به‌‏دست آمده از فرم‎ور اسپیکر هوشمند هوم‌‏پاد اپل، انتظار می‎رود آیفون اولد جدید اپل که احتمالاً با نام «آیفون پرو» یا آیفون ۸ عرضه می‎شود، به نمایشگر کاملاً بی‌حاشیه‏ مجهز شده باشد؛ تنها بخشی از بالای نمایشگر دارای حاشیه خواهد بود که محل جای‌گیری سنسورهای دوربین و اسپیکر است.

برخلاف آیفون رده‏‌بالای جدید اپل، آیفون ۷ اس با نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی LCD تغییرات چندانی از نظر طراحی در مقایسه با آیفون‌های ۲۰۱۶ ندارند؛ تنها پنل پشتی آن‏‌ها از جنس شیشه خواهد بود و علت تغییر جنس بدنه، پشتیبانی این دو مدل از قابلیت شارژ بی‌‏سیم است. باید دید در نهایت، کدام‌یک از گمانه‌زنی‌ها در مورد آیفون ۸ به واقعیت مبدل می‌شود. به‌نظر شما، کدام‌ مدل از آیفون‌های امسال اپل فروش بیشتری خواهد داشت؟

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا