فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

جدول مقایسه تعرفه های اینترنت غیر حجمی

جدول مقایسه تعرفه های اینترنت غیر حجمی

شرکت‌های اینترنتی در روزهای اخیر تعرفه های اینترنت غیر حجمی خود را ارائه داده‌اند. برای مشاهده جدولی از مقایسه تعرفه‌های اینترنت غیر حجمی به همراه طرح‌های تشویقی آن‌ها، ادامه مطلب را مطالعه کنید

در چند روز گذشته، شرکت های اینترنتی تعرفه‌های غیر حجمی خود را اعلام کردند که شاهد بالا و پایین شدن بسیاری نیز در این میان بودیم. با توجه به مهلت آخر وزیر ارتباطات، احتمال آنکه طرح‌های اعلام‌شده، نهایی شوند بسیار زیاد است (هرچند ممکن است تغییر کنند). بر همین اساس اقدام به ساخت جدولی از تمام تعرفه‌های اعلام‌شده و طرح‌های تشویقی برای هر سرویس کردیم تا بتوانید با مقایسه ترافیک‌ها و همچنین طرح‌های تشویقی هر شرکت، بهترین تصمیم را بگیرید.

نکات ضروری قبل از مطالعه جدول

ترافیک‌های درج‌شده در جدول، همگی به‌صورت آزاد هستند و امکان استفاده برای ترافیک داخل و خارج را خواهند داشت. شرکت‌های اینترنتی در جدول‌های مخصوص خودشان این اعداد را بر اساس سقف ترافیک داخل ثبت کرده‌اند که کمی گمراه‌کننده است. ما در این جدول، ترافیک آزادانه را محاسبه و ثبت کرده‌ایم. بنابراین از تمام حجم‌های درج‌شده می توانید برای ترافیک خارج استفاده کنید.

ترافیک‌ داخل به‌صورت نیم‌بها از اعداد ثبت‌شده کسر خواهد شد. برای مثال اگر یک گیگابایت از سرور خارج (برای مثال یوتیوب) استفاده کنید همان یک گیگ، اما اگر یک گیگابایت از سرور داخل ایران (برای مثال آپارات) استفاده کنید تنها ۵۰۰ مگابایت از حجم شما کاسته خواهد شد. این رقم برای سرویس پیشگامان، یک‌سوم محاسبه خواهد شد.
تمامی تعرفه‌ها از سایت رسمی شرکت‌ها برگرفته شده؛ اما ممکن است در چند روز آینده تا تصویب نهایی، مجدد دچار تغییر شوند.
بسته‌های تشویقی درج‌شده از سایت و پشتیبان رسمی شرکت‌ها برگرفته شده است؛ اما تضمینی برای برقرار بودن همیشگی آن‌ها نیست
طبق گفته مسئولان، ترافیک داخل باید شامل تمامی سایت‌های داخل ایران باشد؛ نه فقط لیست منتخبی که چندی پیش منتشر شده بود

اینترنت غیر حجمی

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا