فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

فیسبوک بی سر و صدا شبکه اجتماعی جدیدی را در چین معرفی کرد

فیسبوک بی سر و صدا شبکه اجتماعی جدیدی را در چین معرفی کرد

FACEBOOK

کنترل شدید اینترنت توسط دولت چین بر کسی پوشیده نیست. این سخت گیری ها باعث شده که بسیاری از وبسایت های مطرح جهان در این کشور مسدود شوند. از سوی دیگر غول های اینترنتی همچون فیسبوک و گوگل قصد دارند که به شیوه های گوناگون به بازار این کشور نفوذ کنند. در همین رابطه فیسبوک به تازگی و بی سر و صدا اپلیکیشنی به نام Colorful Balloons را در این کشور منتشر کرده است.

Colorful Balloons به اپلیکیشن Moment فیسبوک شباهت بسیار زیادی دارد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. حتی نام اپلیکیشن هم شما را به یاد لوگوی اپ Moment می اندازد.

به گزارش نیویورک تایمز، فیسبوک در ماه می سال جاری اقدام به عرضه این اپلیکیشن کرده است. این برنامه توسط شرکت چینی Youge Internet Technology منتشر شده که در ظاهر هیچ ارتباطی با فیسبوک ندارد.

1502644171_12facebookjpg

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در سال های اخیر بارها و بارها از کشور چین بازدید کرده است. وی در طی این بازدید ها به طور آشکار با مقامات چینی برای آینده شرکت خود وارد مذاکره شده است. در راستای همین مذاکرات، سال گذشته اعلام شد که فیسبوک برای راضی کردن مقامات چینی تلاش هایی برای ارائه ابزاری جهت سانسور شبکه اجتماعی خود در این کشور انجام داده است.

فیسبوک در مصاحبه با وبسایت ورج و در رابطه با برنامه هایش در چین اعلام کرده که:

ما به طرق مختلف برای درک و فراگیری این کشور وقت گذاشته ایم. در حال حاضر تمرکز ما روی کمک به کسب و کارهای چینی و توسعه دهندگان این کشور است و میخواهیم از طریق پلتفرم تبلیغاتی خود آن ها را به بازارهایی که در خارج از خاک این کشور قرار دارند معرفی کنیم.

این اولین باری است که فیسبوک این چنین بدون سر و صدا و در خفا اقدام به عرضه اپلیکیشنی می کند. در ادامه باید ببینیم که واکنش دولت چین به انتشار این اپلیکیشن چگونه خواهد بود.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا