فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

ترفند های جدید تلگرام قسمت ۲

ترفند های جدید تلگرام قسمت ۲

جدید ترین ترفند های تلگرام

جدید ترین ترفند های تلگرام

ترفند های جدید تلگرام قسمت ۲

در قسمت قبل موضوعات نسبتا جدیدی رو بهتون آموزش دادیم و در این قسمت بروزترین آموزش ها رو براتون بهتون آموزش میدم قسمت هایی بسیار ساده در اپلیکیشن تلگرام وجود داره که اکثرا بخاطر سادگی بیش از حد اونا رو فراموش میکنیم بهتره به این فکر کنید که چطور از این اپ نهایت استفاده رو ببرین

حذف مخاطب یا Contact  

اپلیکیشن تلگرام یه حساب یا یه قسمت مخاطب تو  خودش ذخیره میکنه اینکه شما زمانی که یه contact ذخیره میکنید و سریع میتونید از تلگرام بهش پیام بدین این مخاطب ها روی اپلیکیشن ذخیره میشن

این موضوع هم یک مزیت و هم یک ضعف بزرگ محسوب می‌شود. ضعف بزرگ آن ناتوانی در حذف از سرور تلگرام است که با استفاده از ترفند زیر این مشکل از بین می‌رود.

برای پاک کردن مخاطب موردنظر تصویر مخاطب را در صفحه چت با او لمس کنید. سپس هنگامی که اطلاعات شخصی مخاطب باز شد، روی علامت سه نقطه در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید و سپس Delete را بزنید تا مخاطب برای همیشه از لیست دوستان شما حذف شود.

نحوه ی حذف اکانت تلگرام و فعالیت های قبلی شما در تلگرام 

شاید براتون پیش بیاد بخواین اکانت تلگرام و فعالیت های دیگه رو کلا حذف کنید خب برای حذف اکانت تلگرام شما باید اول به این آدرس https://my.telegram.org/deactivate و شماره موبایل خودتونو رو وارد و گزینه ی next رو بزنین که با پیامی که براتون ارسال میشه که حاوی رمز عبوره فقط کافیه کلمه ی عبور رو در قسمت password وارد کنین و روی sign in کلیک کنید که به برگه ای وارد میشوید که از شما علت حذف رو سوال میپرسه  و شما کافی است در بخش  ?Why are you leaving عبارت I don’t use Telegram sometimes (یا هر چیز دیگری) را تایپ کنید و روی گزینه Doneکلیک کنید. حالا  برای اطمنیان سوالی از شما پرسیده می‌شود که باید گزینه Yes ,delete my account را انتخاب کنید. اکنون اکانت و سابقه فعالیت شما در تلگرام کاملا پاک می‌شود.

تصاویری که قبلا برای پروفایل استفاده کردین رو حذف کنین 

باید به این موضوع دقت کرده‌ باشین  که می‌توانید تصویر آواتار یا همان پروفایل دوستانتان را در تلگرام ببینید و می‌توانید تصاویر قدیمی‌تر برخی از آنها را که قبلا برای پروفایل‌شان در نظر گرفته بودند نیز مشاهده کنید. اما اگر علاقه‌ای ندارید که کاربران تصاویر پروفایل قبلی شما را مشاهده کنند، ترفند کوچکی وجود دارد.
برای این کار، هر گاه تصمیم به تغییر عکس پروفایل گرفتید، ابتدا عکس قبلی خود را پاک کنید و سپس عکس جدید را انتخاب کنید. برای پاک کردن عکس فعلی خود به بخش تنظیمات بروید و روی علامت دوربین کلیک کنید و گزینه Delete photo را انتخاب کنید. برای انتخاب تصویر جدید نیز به قسمت تنظیمات بروید و روی دوربین کلیک کنید و و تصویر جدید را انتخاب کنید. در این صورت دیگر تصاویر قبلی شما برای دیگران قابل مشاهده نیست.

شبکه تبلیغات ایران

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا