فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

آیفون ۸ با لیزر سه بعدی

آیفون 8 با لیزر سه بعدی

آیفون 8 با لیزر سه بعدی، قابلیت‌های واقعیت افزوده و دوربین را بهبود می‌دهد

وجود ARKit در iOS 11 را می‌توان روشن‌ترین نشانه‌ای خواند که گویای وجود قابلیت‌های واقعیت افزوده در آیفون ۸ اپل است. حال گزارش‌های جدید نشان از این دارند که آیفون ۸ از وجود سنسور سه بعدی لیزری در پشت بهره می‌برد تا از این طریق قابلیت‌های مرتبط واقعیت افزوده بهبود یابند و همچنین عملکرد دوربین با بهره‌گیری از این سنسور لیزری، کارآمدتر باشد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سیستم لیزر سه بعدی این امکان را در اختیار آیفون ۸ قرار می‌دهد تا درک بهتری از عمق محیط پیش رویش برای واقعیت افزوده داشته باشد. استفاده از سنسور سه بعدی لیزری، دقت اپلیکیشن‌های مبتنی بر ARKit را افزایش خواهد داد. علاوه بر واقعیت افزوده، با استفاده از سنسور سه بعدی لیزری، عملکرد دوربین و سیستم فوکوس خودکار در زمان عکاسی نیز بسیار افزایش خواهد یافت. اپل همچنین اعلام کرده است که در گوشی آیفونی که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون راهی بازار خواهد شد، از سیستم لیزری VSCEL استفاده می‌کند که دقت بسیار بالایی دارد. این سیستم ابتدا با تابش نور و دریافت بازتاب نور تابیده‌شده بر اجسام، محاسبات خود در مورد فاصله هر جسم و عمق محیط پیش رو را انجام می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این ماژول برای استفاده در آیفون ۸ آماده خواهد شد یا خیر. با وجود انتشار گزارش‌هایی در خصوص وجود ویژگی‌های مرتبط با واقعیت افزوده در آیفون ۸، هنوز جزئیات قابلیت‌های این گوشی در این خصوص مشخص نیست.

آیفون 8 با لیزر سه بعدی، قابلیت‌های واقعیت افزوده و دوربین را بهبود می‌دهد

به گزارش شبکه تبلیغات ایران :‌

وجود ARKit در iOS 11 را می‌توان روشن‌ترین نشانه‌ای خواند که گویای وجود قابلیت‌های واقعیت افزوده در آیفون ۸ اپل است. حال گزارش‌های جدید نشان از این دارند که آیفون ۸ از وجود سنسور سه بعدی لیزری در پشت بهره می‌برد تا از این طریق قابلیت‌های مرتبط واقعیت افزوده بهبود یابند و همچنین عملکرد دوربین با بهره‌گیری از این سنسور لیزری، کارآمدتر باشد.بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سیستم لیزر سه بعدی این امکان را در اختیار آیفون ۸ قرار می‌دهد تا درک بهتری از عمق محیط پیش رویش برای واقعیت افزوده داشته باشد. استفاده از سنسور سه بعدی لیزری، دقت اپلیکیشن‌های مبتنی بر ARKit را افزایش خواهد داد.علاوه بر واقعیت افزوده، با استفاده از سنسور سه بعدی لیزری، عملکرد دوربین و سیستم فوکوس خودکار در زمان عکاسی نیز بسیار افزایش خواهد یافت. اپل همچنین اعلام کرده است که در گوشی آیفونی که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون راهی بازار خواهد شد، از سیستم لیزری VSCEL استفاده می‌کند که دقت بسیار بالایی دارد. این سیستم ابتدا با تابش نور و دریافت بازتاب نور تابیده‌شده بر اجسام، محاسبات خود در مورد فاصله هر جسم و عمق محیط پیش رو را انجام می‌دهد.البته هنوز مشخص نیست که آیا این ماژول برای استفاده در آیفون ۸ آماده خواهد شد یا خیر. با وجود انتشار گزارش‌هایی در خصوص وجود ویژگی‌های مرتبط با واقعیت افزوده در آیفون ۸، هنوز جزئیات قابلیت‌های این گوشی در این خصوص مشخص نیست.

اخبار تکنولوژی 

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا