فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

امکان ارسال آلبوم های عریض یا پرتره در اینستاگرام فعال شد

امکان ارسال آلبوم های عریض یا پرتره در اینستاگرام فعال شد

از امروز محدودیت ارسال آلبوم عکس مربعی در اینستاگرام برداشته شده و امکان استفاده از عکس یا ویدیوی عریض یا پرتره در این بخش فعال شده است.

 امکان ارسال آلبوم های عریض یا پرتره در اینستاگرام فعال شد

اینستاگرام از ساعاتی پیش امکان استفاده از عکس‌ها و ویدیوهای غیرمربعی را در اپلیکیشن خود فعال کرد تا از این پس محدود به ارسال عکس و ویدیوی مربعی در پست‌های آلبوم نباشید. کاربران مدت‌ها به دنبال چنین قابلیتی بودند و اگرچه دیر و بعد از انتظاری طولانی، اما سرنجام اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران فعال کرد. البته برای زیبایی بیشتر پست‌ها، امکان استفاده‌ی همزمان از سایزهای مربع، عریض و پرتره وجود ندارد و شما باید برای آلبومی که ارسال می‌کنید، تنها یک نوع سایزبندی را انتخاب کنید.

برای استفاده از این ویژگی، کافی است تا در زمان ارسال پست، ابتدا با کمک آیکون مخصوص، عکس یا ویدیوی خود را به سایز اصلی (عریض یا پرتره) درآورید و بعد از آن آیکون مربوط به پست آلبوم را فعال کنید. با این کار تمامی عکس‌ها یا ویدیو‌های بعدی، به‌جای سایز مربع، در سایز عریض یا پرتره‌ای که برای فایل اول مشخص کرده‌اید ارسال خواهند شد.

برای فعال شدن این قابلیت لزوما نیاز به آپدیت کردن اینستاگرام ندارید و در صورتی که در حال استفاده از ورژن‌های آخر این اپلیکیشن باشید، به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد. با این حال می‌توانید برای اطمینان اینستاگرام خود را به آخرین نسخه‌ای که در پلی‌استور وجود دارد آپدیت کنید.

امکان Draft (ذخیره) کردن آلبوم‌های عکس برای ارسال در آینده نیز در iOS فعال شده است و به زودی برای اندروید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا