فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

مکالمه بر بستر اینترنت نسل چهار و وا‌ی‌فای در تلکام توسط شرکت ایرانسل

مکالمه بر بستر اینترنت نسل چهار و وا‌ی‌فای در تلکام توسط شرکت ایرانسل

ایرانسل تجربه اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت و همراه و ایستگاه وای‌فای، مکالمه صوت بر بستر نسل چهار و Wifi را در نمایشگاه تلکام فراهم کرد.

به گفته‌ی باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل، محتوای ارائه‌شده در نمایشگاه تلکام شامل VoLTE و مکالمه صوتی بر بستر وای‌فای (VoWiFi) است. این سرویس امکان استفاده از سرویس‌های صوتی را در شبکه LTE فراهم می‌کند؛ بنابراین برای استفاده از سرویس‌های صوتی بر بستر اینترنت، از همان شبکه 4G استفاده می‌کند و لازم نیست به شبکه‌های ضعیف‌تر سویچ شود.

بر اساس گزارش مدیرکل بازاریابی ایرانسل، این اپراتور همچنین مودم‌های مختلفی با پشتیبانی از محتوای LTE ارائه کرده است که با استفاده هم‌زمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی، هم از TD و هم از LTE پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن‌هایی که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند ، شامل اپ‌هایی در حوزه آموزش، پرداخت و مذهب هستند.

صمدی گفت: «در حوزه VOD و IPTV، ایرانسل سرویس لنز را دارد. ما همراه با ۵ شرکت دیگر از صداوسیما مجوز گرفته‌ایم. لنز سرویس آزمایشی است و با این وجود ۱۰۰ هزار بازدید روزانه دارد. از جمله ویژگی‌های لنز، دو شبکه اختصاصی است که کاربران می‌توانند فقط روی لنز از آن‌ها استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، فقط صدا و سیما می‌تواند Broadcast داشته باشد؛ اما ما هم این اجازه را داریم که از ویژگی‌های لنز محسوب می شود. یکی از این شبکه‌ها، شبکه‌ی ویژه کودکان و شبکه دیگر ویژه‌ی فوتبال است که «لنز اسپورت» نام دارد. در لنز، فوتبال لایو نیز داریم.»

وی توضیح داد: «همکاری با استارتاپ‌های مختلف و شرکت‌هایی که لزوما مخابراتی نیستند از جمله برنامه‌های آتی ایرانسل است.»

صمدی گفت: «برنامه آتی ما در حوزه استارتاپ‌ها، حمایت و هدایت استارتاپ‌ها است نه لزوما سرمایه‌گذاری.»

مدیرکل بازاریابی ایرانسل در مورد اپراتورهای مجازی زیر مجموعه ایرانسل گفت: «در حال حاضر با سه شرکت قرارداد داریم. از بین این سه شرکت، آپتل هم‌اکنون فعال است. یکی دیگر از این اپراتورها زیرمجموعه‌ی شرکت همراه هوشمند آینده توسن است که در زمینه راهکارهای بانکی فعالیت می‌کند. دیگری تاپسل است که زیرمجموعه‌ی شرکت آریا همراه به‌سامان است. این شرکت نیز سرویس‌هایی در حوزه بانکی ارائه می‌دهد.»

وی در مورد طرح‌های مختص به اربعین گفت: «برای اربعین اینترنت رایگان ارائه می‌کنیم. در حوزه صوت و پیامک تخفیف خواهیم داشت و قصد داریم روی کیفیت کار کنیم. جلسات متعددی با زیرساخت و اپراتورهای دیگر برگزار شده و درصددیم کیفیت را افزایش دهیم و تعرفه را پایین نگه داریم تا مسافران ایرانی از سرویس‌های ایرانسل استفاده کنند‌.»

صمدی ادامه داد: «در ۲۲ منطقه مرزی وای‌فای رایگان ارائه خواهیم داد. سرویس‌هایی نیز ارائه می‌دهیم که شامل خدمات هتل و گردشگری خواهد بود و یک سری سرویس‌های مکان‌محور نیز خواهیم داشت که رایگان ارائه می‌شود.»

به گفته‌ی وی: «هم‌اکنون وزیر ارتباطات همراه مدیران اپراتورها سفری به عراق دارند که رایزنی‌هایی خواهند داشت، البته مشکلاتی وجود دارد که ظرفیت کافی در اختیار کاربران ایرانی ارائه ندهند؛ اما درصددیم که کاربران ایرانی در ایام اربعین بتوانند سرویس‌های خوبی دریافت کنند.»

وی همچنین اعلام کرد: «بسته‌های مقرون به‌صرفه در حجم‌های محدود ارائه می‌دهیم که برای مشتری مناسب‌تر باشد.»

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا