فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

کمبود باتری در انبارهای اپل و تعویض مک بوک پروهای قدیمی با نسخه های جدید

کمبود باتری در انبارهای اپل و تعویض مک بوک پروهای قدیمی با نسخه های جدید

macbook-pro- apple

کمبود لوازم جانبی خصوصاً زمانی که مربوط به یک دستگاه قدیمی باشد، به ضرر مشتریان تمام می شود. اما اگر صاحب یک دستگاه مک بوک پرو مدل 2012 یا 2103 باشید، عکس قضیه در مورد شما صادق خواهد بود.

بر اساس گزارشات، اپل در تامین باتری مک بوک پروهای 15 اینچی تولید شده در اواسط سال 2012 و اوایل سال 2013 دچار مشکل شده و مشتریانی که چنین دستگاهی در اختیار دارند، در صورت بروز ایراد در باتری و نیاز به تویض آن به مشکل بر می ورند.

در حالت عادی کمپانی برای تعویض باتری از مشتریانی که هنگام خرید محصول، گارانتی «+AppleCare» را نیز خریداری کرده باشند (در صورت اعتبار) وجهی دریافت نمی کند. کاربرانی هم که از پوشش گارانتی مذکور خارج هستند با پرداخت 199 دلار می توانند باتری مک بوک پرو خود را تعویض کنند.
باتری های جدید تا پایان شهریور به دست اپل می رسند

اما موجودی باتری مک بوک پرو 15 اینچی رتینای اپل در حال حاضر صفر بوده و بر اساس اظهارات شرکت، تا اواخر شهریور ماه به همین صورت باقی خواهد ماند. از همین رو کمپانی ساکن کوپرتینو به مشتریان واجد شرایط اعلام کرده که در صورت صبر تا موعد مقرر، هزینه 199 دلاری تعویض باتری را به آنها می بخشد و البته در صورت عدم موافقت کاربر، یک دستگاه دیگر را جایگزین مک بوک پرو مشتری خواهد کرد.

هرچند بر اساس اطلاعات موجود، کاربران مختلف تجربیات متفاوتی از نحوه خدمات رسانی اپل را گزارش کرده اند. به عنوان مثال برخی از مشتریان در ازای دستگاه خود، یک مک بوک پرو 2015 بازسازی شده دریافت کرده و عده ای دیگر نیز از مدل های جدیدتر 2016 و 2017 مجهز به تاچ بار بهره مند شده اند.

macbook-pro- apple2

در این میان برخی از خدمات به صورت رایگان انجام شده و برخی دیگر از مشتریان مجبور به پرداخت هزینه 199 دلاری در ازای تعویض دستگاه خود شده اند که باز هم با توجه به برتری های مدل های جدید، ارزشمند به نظر می رسد.

گفتنی است علت اصلی تفاوت در خدمات رسانی به سیاست های اپل باز می گردد؛ چرا که این کمپانی تعریف خود را از «باتری فرسوده» دارد که بر اساس این تعریف، باید در قسمت مربوط به سلامت دستگاه در تنظیمات، عبارت «Service Battery» رؤیت شده و خود باتری نیز کمتر از 1000 سیکل شارژ را طی کرده باشد.

البته لازم به ذکر است برخی از کاربرانی که مک بوک پروهایی با تعداد سیکل شارژ بیشتر از 1000 بار را در اختیار داشتند نیز موفق به دریافت خدمات از اپل شده اند، که این امر نشانگر اهمیت جلب رضایت مشتری برای کمپانی ساکن کوپرتینو است.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا