فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

هوآوی میت ۱۰ به سریع ترین مودم LTE جهان مجهز شده است

هوآوی میت 10 به سریع ترین مودم LTE جهان مجهز شده است

هوآوی میت 10 به سریع ترین مودم LTE جهان مجهز شده است

چیپست کایرین 970 هوآوی نخستین چیپ مجتمع در جهان است که از سرعت دانلود Cat. 18 و سرعت آپلود Cat. 13 پشتیبانی می کند. بدین ترتیب، این چیپست می تواند در شبکه LTE به سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه برسد.

این موضوع توسط شرکت آلمانی Rohde & Schwarz که تجهیزات تست و ارزیابی آنتن های موبایل را می سازد نیز تأیید شده است.

هوآوی میت 10 به سریع ترین مودم LTE جهان مجهز شده است

هوآوی و R&S برای دستیابی به این سرعت از روشی مرسوم در شبکه های مخابراتی امروزی استفاده کردند که فناوری های 4×4 MIMO و 256QAM را شامل می شود. در رویکرد نخست، چندین مسیر داده بین شبکه و موبایل برقرار شده و سرعت دریافت داده را بالا می برد. روش 256QAM هم تعداد بیت های ارسالی در هر گام را افزایش می دهد.

با این حساب، کایرین 970 که در فبلت پرچمدار هوآوی یعنی «میت 10» به کار خواهد رفت، یک گام از قوی ترین چیپست کوالکام جلوتر خواهد بود. همان طور که می دانید اسنپدراگون 835 با قرار گرفتن در رده Cat. 16 به حداکثر سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه می رسد.

هوآوی میت 10 به سریع ترین مودم LTE جهان مجهز شده است

البته چندی پیش سامسونگ نسخه ارتقاء یافته چیپست اگزینوس 8895 را با سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه در شبکه LTE معرفی کرد، اما از آنجا که این محصول در گلکسی نوت 8 استفاده نشد، بنابراین میت 10 نخستین موبایل مجهز به این فناوری محسوب می شود.

گفتنیست علاوه بر این مودم پر سرعت، چیپست کایرین 970 به یک پردازنده اختصاصی برای عملیات هوش مصنوعی نیز مجهز شده که قطعاً کاربردهای زیادی را در عصر AI بر عهده خواهد داشت. هوآوی میت 10 در تاریخ 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه به صورت رسمی معرفی می شود.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا