فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

نخستین موبایل هوشمند تاشو سامسونگ احتمالاً سال ۲۰۱۸ عرضه شود

نخستین موبایل هوشمند تاشو سامسونگ احتمالاً سال 2018 عرضه شود

به نظر می رسد که کمپانی سامسونگ مشغول توسعه نخستین اسمارت فون تاشو خود است که به سمت داخل تا شده و به گفته منابع آگاه، انتظار می رود طی سال آتی میلادی عرضه شود. منابع نزدیک به سامسونگ می گویند که این کمپانی کره ای از 5 سال پیش مشغول کار روی موبایلی بوده که نمایشگر آن به سمت داخل تا می شود اما اخیراً به سراغ نوع دیگری از این موبایل ها رفته که نمایشگر آن به سمت بیرون تا می شود که چالش های بیشتری به همراه می آورد.

ظاهراً سامسونگ به این خاطر تصمیم به ساخت موبایلی تاشو گرفته که از مدتی پیش مشغول توسعه تکنولوژی های مرتبط با آن بوده و به همین خاطر، عرضه عمومی دستگاهی با این نوآوری در آینده نزدیک، چندان دور از ذهن نیست. بنابر گزارش ها، سامسونگ به دنبال دستیابی به شعاع انحنای 3 میلی متری برای دیوایس هوشمند خود است.

نخستین موبایل هوشمند تاشو سامسونگ احتمالاً سال 2018 عرضه شود

مدتی پیش، DJ Koh، مدیر واحد موبایل سامسونگ در سخنانی اشاره کرد که نخستین موبایل هوشمند تاشوی این شرکت، احتمالاً عضو بعدی خانواده نوت خواهد بود که «گلکسی نوت 9» نام می گیرد. «ما موبایلی تاشو در نقشه راهمان برای سری نوت در نظر داریم و مشغول کار هستیم تا مجموعه ای از مشکلات را پیش از رونمایی طی سال آینده از میان برداریم.»

این نخستین باری بود که سامسونگ به صورت نسبتاً دقیق و واضح، به صحبت درباره تاریخ انتشار این موبایل که صرفاً شایعاتش را شنیده بودیم پرداخت. در هر صورت، به نظر می رسد که گام بزرگ بعدی در حوزه موبایل های هوشمند، استفاده از تکنولوژی نمایشگرهای انعطاف پذیر و تاشو خواهد بود و باید دید که این تکنولوژی به سال 2018 می رسد یا مانند اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر، با تاخیرهای پیش بینی نشده مواجه می گردد.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا