با ثبت رایگان لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنیدثبت نام در شبکه تبلیغات ایران

iRNetads.ir

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر
نارضایتی کاربران بعضی از موبایل های HTC

نارضایتی کاربران بعضی از موبایل های HTC

نارضایتی کاربران بعضی از موبایل های HTC از تبلیغات کیبورد لمسی پیش فرض

نارضایتی کاربران بعضی از موبایل های HTC از تبلیغات کیبورد لمسی پیش فرض

 

نارضایتی کاربران بعضی از موبایل های HTC

به گزارش شبکه تبلیغات ایران :

تبلیغات درون برنامه ای یکی از روش های کسب درآمد توسعه دهندگان است که البته در برخی موارد می تواند برای کاربران آزار دهنده باشد. اما به نظر می رسد صاحبان موبایل های HTC دردسر بزرگتری دارند چرا که بر اساس گزارشات کاربران، اخیراً صفحه کلید مجازی موجود در محصولات شرکت تایوانی نیز به طور خودکار تبلیغات پخش می کند.

البته مشکل مذکور به دلیل استفاده از کیبورد «Touch Pal» به صورت پیش فرض در تلفن هایی مانند «HTC 10» به وجود آمده و شرکت سازنده نیز روی آپدیت های کیبورد مورد اشاره کنترلی ندارد.
گفتنی است تبلیغات کیبورد موبایل های HTC با به روزرسانی های اخیر Touch Pal ظاهر شده و اعتراضات شدید کاربران را در پی داشته است. به همین دلیل کمپانی از مشتریان خود خواسته تا زمان حل مسئله، آپدیت های کیبورد مذکور را به صورت دستی حذف کنند.

از سوی دیگر مدیر روابط عمومی کمپانی HTC نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «به دلیل بروز برخی اشتباهات، بعضی از مشتریان HTC وجود تبلیغات در کیبورد موبایل های خود را گزارش کرده اند که مطمئناً در تضاد با سیاست های شرکت در زمینه تجربه کاربری است؛ ما نیز با تمام توان در حال کار بر روی حل مشکل و رفع تبلیغات هستیم.»

به هر حال تبلیغات درون برنامه ای به خودی خود غیر قابل تحمل بوده و HTC نیز با آگاهی از این امر، خیلی زود مشکل به وجود آمده را برطرف نموده، و احتمالاً در استفاده از کیبوردهای شخص ثالث برای موبایل های خود تجدید نظر خواهد کرد.

اسمارت فون HTC One M8، دستگاه فوق العاده ای است که عزم HTC برای تلفیق طراحی خوب، کیفیت و نرم افزارهایی با ویژگی های به درد بخور در محصولاتش را بیشتر نمایان می کند. هر چند HTC One این شرکت هم مثل هر محصول دیگری خالی از ایراد نیست. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از مشکلات عمده این محصول را که کاربران از وجود آنها گلایه کرده اند را برایتان بیان کنیم.

برخی از کاربران متوجه شدند که دستگاه آنها بدون هیچ دلیل مشخصی گاهی اوقات در شناسایی سیم کارت درچار مشکل می شود.
راه حل های بالقوه :

– سیم کارت را در آورید و دوباره جاگذاری کنید و مطمئن شوید که درست در جای خود قرار گرفته است.
– سیم کارت را ضخیم تر کنید تا از تکان خوردن آن جلو گیری شود. این کار را می توانید با گذاشتن یک لایه کاغد پشت سیم کارت انجام دهید.
– به قسمت تنظیمات بروید و حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید.
– سیم کارت را از دستگاه در آورید و قسمت طلایی آن را با الکل و دستمال نرم پاک کنید.
– شاید مشکل از سیم کارت شما باشد. با امتحان کردن سیم کارت در دستگاهی دیگر از این بابت مطمئن شوید.

بعضی از کاربران گزارش کرده اند که تلفن همراهشان گاهی بدون هیچ دلیلی قفل می کند یا ناگهان خاموش و روشن می شود.
راه حل های بالقوه :

– اپلیکیشن های دستگاه را چک کنید تا اگر اپلیکیشنی موجب این مشکل شده؛ آن را حذف کنید.
– آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
تعدادی از کاربران هم از بارگذاری آهسته و باز نشدن برخی برنامه ها گلایه داشتند.
راه حل های بالقوه :

– نرم افزارهایی که به تازگی باز کرده اید را ببندید تا سرعت دستگاه به حالت عادی بازگردد. روی اپلیکیشن کلیک کنید و Force Close را بزنید.
– دستگاه را Restart کنید تا به حالت عادی بازگردد. با نگاه داشتن دکمه پاور و سپس زدن Restart می توانید این کار را انجام دهید.
برخی دارندگان این دستگاه ادعا کرده اند که صدای مکالمه خیلی پایین است. حتی وقتی صدا را تا آخر زیاد می کنند؛ باز هم صدای شخص پشت خط را خوب نمی شنوند.
راه حل های بالقوه :

– در قسمت تنظیمات Call را باز کنید و سپس Hearing Aids را فعال کنید.
– بلندگوی گوشی را روی گوشتان جابجا کنید تا مطمئن شوید جای ان مناسب است.
– مطمئن شوید چیزی راه بلند گو را مسدود نکرده است.
نور LED برای اطلاع رسانی هنگام دریافت پیامک و سایر نوتیفیکیشن ها است. بعضی از دارندگان ادعا کرده اند که این نور هنگام شارژ کردن باتری روشن می شود؛ ولی هنگام اطلاع رسانی نوتیفیکیشن عمل نمی کند.
راه حل های بالقوه :

– در قسمت تنظیمات Display & gestures را باز کنید و از آنجا Notification light را روشن کنید.
– مطمئن شوید نور LED منحصر به برنامه ی خاصی نشده است. با Reboot کردن و بردن دستگاه به حالت Safe Mode می توانید این کار را انجام دهید.
– اگر اپلیکیشن خاصی باعث این مشکل شده است. به قسمت تنظیمات بروید. از قسمت Apps می توانید تیک برنامه های فعال شده برای LED را بردارید. همچنین می توانید با بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه، این مشکل را رفع کنید.

کاربران بسیاری گفته اند که وای فای دستگاه آنها کار نمی کند، دائم قطع و وصل می شود و یا سرعت آن بسیار آهسته است.
راه حل های بالقوه :

– به قسمت تنظیمات بروید و سعی کنید حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید.
– هم روتر و هم خود دستگاه را یک بار Restart کنید.
– برنامه Wi-Fi Analyzer را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
– نگاهی به فیلتر MAC و تنظیمات روتر تلفن بیاندازید تا بفهمید مشکل از کجاست.
– به قسمت تنظیمات بروید و power save را خاموش کنید.
– برخی کاربران هم از طریق آپدیت کردن دستگاه از قسمت system updates، مشکلشان برطرف شد. اما برای برخی دیگر هم مشکل همچنان باقی بود.
– تمام تنظیمات اتصال خود را پاک کنید و دوباره آنها رابه صورت دستی وارد کنید.
شرکت HTC اپلیکیشن مخصوص خودش را روی این دستگاه گذاشته است. ولی برخی کاربران از کار نکردن مناسب آن هنگام نشان دادن پیام ها گلایه کرده اند.
راه حل های بالقوه :

– بیشتر مواقع، این مشکل برای دارندگان حساب های کاربری یاهو اتفاق می افتد. سرویس ایمیل یاهو با اپلیکیشن ایمیل HTC خوب کار نمی کنند. بیشتر مواقع با عوض کردن تنظیمات می توان این مشکل را برطرف کرد. منو را باز کنید. سپس از قسمت Apps، Mail و سپس Other را باز کنید. در آنجا اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید.
– اگر مشکل برطرف نشد، به قسمت تنظیمات دستی (Manual setup) بروید. از آنجا در قسمت IMAP اطلاعات سرویس را دستی وارد کنید. مثلاً:
Incoming server: imap.mail.yahoo.com, Port: 993, Outgoing server: smtp.mail.yahoo.com, Port: 465 Security type: SSL.
– آن را با Force Stop ببندید. از قسمت تنظیمات Apps را باز کنید و از آنجا Mail را انتخاب و سپس Force Stop را بزنید. سپس برنامه را دوباره اجرا کنید.
– آپدیت کردن این نرم افزار هم راه حل کار گشایی می تواند باشد. تنظیمات را باز کنید و از قسمت Software updates بررسی کنید که آیا نرم افزار بروز است یا خیر.

راه حل های بالقوه :

– با Force Stop کردن اپلیکیشن، مطمئن شوید که سنگین بودن آن باعث این مشکل نشده است.
– دستگاه را Restart کنید.
– از قسمت تنظیمات Display & Gestures را باز کنید و G-sensor calibration را فعال کنید.
– اگر چیزی درست نشد. موارد لازمتان را ذخیره کنید و دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

راه حل های بالقوه :

– برای 30 دقیقه صفحه نمایش را در آخرین درجه روشنایی نگاه دارید. همین می تواند باعث از بین رفتن پیکسل های مرده شود.
– اپلیکیشن های مخصوص Dead Pixel را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
– اگر مشکلی حل نشد؛ دستگاه را به فروشنده یا شرکت HTC بازگردانید تا با یک دستگاه دیگر تعویض شود.

این روزها مشکلات بلوتوث بین دستگاه های مختلف رایج است. مخصوصاً اگر کاربران سعی کنند بلوتوث دستگاه را با یک خودرو جفت کنند.

راه حل های بالقوه :

– از قسمت تنظیمات Bluetooth را باز کنید و تمام دستگاه های جفت را حذف کرده و سعی کنید دوباره بلوتوث دستگاه را جفت کنید.
– ار بروز بودن سخت افزار و نرم افزار بلوتوث اطمینان حاصل کنید.
– از به کار بردن کاراکترهای غیر عادی در اسم بلوتوث یا رمز گذاشتن برای آن خودداری کنید.
– از قسمت تنظیمات Bluetooth را باز کنید و از قسمت Advanced اطمینان حاصل کنید که دسترسی پیام ها روشن است.
مشکلات بالا، برخی از مشکلات کاربران هنگام کار با HTC One M8 بودند. سعی کردیم راه حل هایی را برایتان ارائه کنیم تا از بروز دوباره این مشکلات جلوگیری شود.

شبکه تبلیغات ایران

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
افزایش ممبر
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا