فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

قابلیت بیوگرافی در تلگرام

قابلیت بیوگرافی در تلگرام

منتظر قابلیت بیوگرافی در تلگرام باشید

منتظر قابلیت بیوگرافی در تلگرام باشید

قابلیت بیوگرافی در تلگرام

به گزارش شبکه تبلیغات ایران :
یکی از ساده ترین راه ها برای شناخت افراد در فضای مجازی، خواندن بیوگرافی های کوتاه یا مشخصات آن ها است. با وجود اینکه از ماه های گذشته کاربران سرویس پیام رسان تلگرام خواهان اضافه کردن ویژگی بیو به این اپلیکیشن بودند اما متاسفانه خبری از آن در آپدیت های متعدد تلگرام نبود.

بنابراین برای دسترسی به این قابلیت باید از تلگرام های غیر رسمی استفاده می کردید. ولی اکنون با توجه به گزارشات منتشر شده، به زودی قابلیت بیوگرافی به تلگرام اضافه خواهد شد. تصاویر به دست رسیده نشان می دهند که برای دسترسی به این ویژگی کافیست به بخش Edit Profile تلگرام رفته و در قسمت About بیوگرافی کوتاهی که دوست دارید را اضافه کنید.

همچنان معلوم نیست قابلیت بیو چه زمانی و با کدام آپدیت به تلگرام خواهد آمد اما فعلا می دانیم که این ویژگی تنها در t.me و اینستاگرام [احتمالا برای بعضی نسخه های بتا] نمایش داده می شود. با این بروزرسانی، تلگرام هم به جمع پیام رسان هایی که دارای قابلیت بیو هستند می پیوندد.

بد نیست بدانید پاول دورف، بنیان گذار تلگرام، هفته گذشته تایید کرد که تا پایان تابستان امسال شاهد اضافه سازی مرکز اعلان ها به تلگرام خواهیم بود؛ وقتی که یکی از کاربران توییتر از دورف در مورد نبود یک مرکز اعلان ها برای مطلع شدن از منشن ها پرسید، دورف در پاسخ به وی گفت که از این مشکل آگاه است و برای برطرف کردن آن چاره ای خواهد اندیشید.

پاول دورف مدیر عامل تلگرام در اکانت توییتر رسمی خود اعلام کرد که طی هفته آینده قابلیت بیوگرافی به تلگرام اضافه خواهد شد.

مدیر تلگرام در اکانت رسمی توییتر خود در پاسخ به سوال یکی از کاربران اعلام کرد که طی هفته آینده قابلیت بیوگرافی به تلگرام اضافه خواهد شد.

بیوگرافی یکی از ساده ترین راه ها برای شناخت افراد در فضای مجازی میباشد که با توجه به درخواست های کاربران این قابلیت بزودی اضافه خواهد شد.

برای دسترسی به این ویژگی کافیست به بخش Edit Profile تلگرام رفته و در قسمت About بیوگرافی کوتاهی که دوست دارید را اضافه کنید.

در بروزرسانی بعدی تلگرام، شاهد اضافه شدن قابلیت بیوگرافی خواهیم بود. با وجود اینکه از ماه های گذشته کاربران سرویس پیام رسان تلگرام خواهان اضافه کردن ویژگی بیوگرافی به این برنامه بودند اما خبری از آن در بروزرسانی های های تلگرام نبود.

به گزارش «انتخاب»؛ برای دسترسی به این قابلیت باید از تلگرام های غیر رسمی استفاده می کردید. ولی اکنون با توجه به گزارشات منتشر شده، به زودی قابلیت بیوگرافی به تلگرام اضافه خواهد شد. تصاویر به دست آمده نشان می دهند که برای دسترسی به این ویژگی کافیست به بخش Edit Profile تلگرام رفته و در قسمت About بیوگرافی کوتاهی که دوست دارید را اضافه کنید.

همچنان معلوم نیست قابلیت بیوگرافی چه زمانی و با کدام بروزرسانی به تلگرام اضافه خواهد شد اما فعلا می دانیم که این ویژگی تنها در t.me و اینستاگرام [احتمالا برای بعضی نسخه های بتا] نمایش داده می شود. با این بروزرسانی، تلگرام هم به جمع پیام رسان هایی که دارای قابلیت بیوگرافی هستند، می پیوندد.

پاول دورف، بنیان گذار تلگرام، هفته گذشته تایید کرد که تا پایان تابستان امسال شاهد اضافه کردن مرکز اعلان ها به تلگرام خواهیم بود؛ وقتی که یکی از کاربران توییتر از دورف در مورد نبود یک مرکز اعلان ها برای مطلع شدن از منشن ها پرسید، دورف در پاسخ به وی گفت که از این مشکل آگاه است و برای برطرف کردن آن چاره ای خواهد اندیشید.

منشن چیست؟

منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. برای مثال، در اینستاگرام با استفاده از قابلیت منشن کردن، شما می‌توانید در هر یک از کامنت‌های خود به فرد خاصی اشاره کنید. این عمل با تایپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود.
شبکه تبلیغات ایران

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا