فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

ربات MySeekerbot با موتور جستجوی قدرتمند تلگرام آشنا شوید

ربات MySeekerbot با موتور جستجوی قدرتمند تلگرام

ربات MySeekerbot با موتور جستجوی قدرتمند تلگرام آشنا شوید

ربات MySeekerbot با موتور جستجوی قدرتمند تلگرام آشنا شوید

به گزارش شبکه تبلیغات ایران :‌
کانال های پیام رسان تلگرام حالا دارای هزاران مطلب مختلف هستند که دسترسی به همه ی آن ها اصلاً کار راحتی به نظر نمی رسد. از این رو وجود یک موتور جستجوی پیشرفته همچون گوگل برای این پیام رسان محبوب بسیار حس می شود. بنابراین اگر دوست دارید در عرض چند ثانیه مطالب مورد علاقه خود را در تلگرام پیدا کنید، معرفی ربات این هفته را از دست ندهید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات MySeekerBot@ را برایتان معرفی کنیم. ربات فوق مثل یک موتور جستجوی قدرتمند برای محتوای کانال های تلگرام عمل می کند.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی MySeekerBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ی ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. در همین ابتدا بگوییم که خوشبختانه این ربات نیز از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

پس از انتخاب زبان مورد نظر، MySeekerBot چند روش مختلف را برای جستجوی محتوای تلگرام در اختیار کاربران می گذارد.

اولین روش، جستجوی عادی است؛ پس از انتخاب این روش کافیست عبارت مورد نظر خود را حداکثر در 3 کلمه پشت سر هم (مثل استخدام در تهران) وارد کنید. در همین رابطه برای دستیابی به نتایج بهتر سعی کنید در جستجوی خود از کلمات کلیدی بهره گیرید.

ما با استفاده از این روش کلمه فوتبال را جستجو کردیم؛ ربات MySeekerbot در کمتر از 1 دقیقه 14893 نتیجه را پیدا کرد. لازم به ذکر است که در هر صفحه حداکثر 10نتیجه نمایش داده می شود و برای دیدن نتایج بیشتر باید روی دکمه «صفحه بعد» که در پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

«گوش به زنگ» یکی دیگر از قابلیت های جذابی به شمار می رود که در این ربات تعبیه شده است. با استفاده از این گزینه می توانید ربات را مأمور کنید تا در صورت انتشار مطلبی خاص در تلگرام به شما اطلاع دهد.

ربات MySeekerbot همانند گوگل عمل می کند. کافیست کلمات کلیدی خود را برای آن ارسال کنید تا در کسری از ثانیه نتایج را به شما نشان دهد.
در این حالت قادر هستید کانال مورد نظر خود را هم به فهرست ربات اضافه نمایید تا آن کانال نیز به طور مداوم چک شود و انتشار مطالب خاص و جدید آن به اطلاع شما برسد.

امکانات MySeekerbot به همین جا ختم نمی شود و گزینه «می خوام ببینم…» نیز یکی دیگر از قابلیت هایی است که این ربات هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از گزینه فوق می توانید 10 تا از بهترین پست های تلگرام در مورد موضوعات مختلف، از موسیقی گرفته تا جوک، فیلم و مطالب هنری را ببینید و لذت ببرید.

علاوه بر جستجوی عادی جستجوی پیشرفته نیز برای رفاه حال کاربران در این ربات در نظر گرفته شده است. با انتخاب این روش از شما خواسته می شود نوع رسانه، مدت زمانی که از انتشار مطالب می گذرد، دسته بندی مورد نظر و کلمات کلیدی دلخواه خود را برای آن ارسال کنید تا نتایج حاصل را به شما نشان دهد.

متأسفانه در آزمایشی که توسط ما انجام شد این بخش نتوانست حتی یک نتیجه را برای ما ارسال نماید. این گزینه 3 بار و هر بار به طرق مختلف مورد آزماش قرار گرفت (برای هر آزمایش نزدیک به نیم ساعت منتظر ماندیم) و هر بار نیز شکست خورد. اگر جستجوی پیشرفته MySeekerbot را در نظر نگیریم، باید گفت که با یک ربات هوشمند و مفید در تلگرام مواجه هستیم.با استفاده از منوی راهنما و گزینه تماس با ما نیز قادر هستید نظرات و پیشنهادات خود را با توسعه دهنده ربات در میان بگذارید. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

شبکه تبلیغات ایران

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا