فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

تلگرام وجود اختلال در سرورهای خود را تایید کرد

تلگرام وجود اختلال در سرورهای خود را تایید کرد

تلگرام وجود اختلال در سرورهای خود را تایید کرد

تلگرام وجود اختلال در سرورهای خود را تایید کرد: اپلیکیشن تلگرام از صبح امروز با اختلالات فراوانی مواجه شده است به طوری که کاربران قادر به استفاده از این اپلیکیشن نیستند. با زومیت همراه باشید.

از ساعات اولیه‌ی امروز دسترسی به تلگرام برای کاربران ایرانی با مشکل مواجه شده است که در ابتدا شایعه‌هایی مبنی بر مسدود شدن این برنامه در داخل ایران به گوش می‌رسید اما تلگرام به طور رسمی اختلال به وجود آمده را نه تنها در ایران، بلکه در مناطق دیگر تایید کرد و این مشکل را از سوی سرورهای تلگرام دانست.

تیم پشتیبانی تلگرام در حساب توئیتر خود اختلال به وجود آمده را تایید کرده و وجود اختلال عمومی در برخی مناطق خاورمیانه، اروپا و آفریقا را گزارش کرده است.

این تیم به کاربران این اطمینان را داده که بهترین افراد خود را برای حل این مشکل به کار گرفته است و به طور جدی در حال پیگیری این مشکل هستند. تا زمان انتشار این مطلب مشکل به وجود آمده همچنان پابرجاست و تلگرام در حال حاضر حتی با اپلیکیشن‌های گذر از تحریم، در حالت Connecting می‌ماند و استفاده از آن ممکن نیست. با این حال به نقل از تیم تلگرام، این مشکل در حال پیگیری است و به زودی رفع خواهد شد.

تیم ایرنت 

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا