فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

بهترین آزمایش‌های مرورگر کروم که باید امتحان کنید

بهترین آزمایش‌های مرورگر کروم که باید امتحان کنید

chrome1

چه از کروم متنفر و چه به آن علاقه‌مند باشید، این مرورگر نحوه وب گردی را تا حدودی تغییر داد. در همین راستا فایرفاکس نیز ویژگی‌های زیادی را به مرورگر خود اضافه کرده و مایکروسافت نیز چنین کاری را با مرورگر جدید اج در ویندوز 10 انجام داده است.

گوگل باعث شده است که زبان‌های برنامه نویسی مرتبط با وب گسترش پیدا کنند و با ترغیب برنامه‌نویسان برای استفاده از جاوا اسکریپت و HTML5، موارد جدید، جذاب و هیجان انگیز خلق شده است. در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ مورد از آزمایش‌های کروم به صورت آنلاین در دسترس است و در اینجا ۱۰ نمونه از بهترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

آزمایش‌های کروم گوگل

از سال ۲۰۰۹ به بعد، گوگل همراه با سایت آزمایش کروم، به یکی از بهترین مکان‌ها برای توسعه‌دهندگان دنیای وب تبدیل شده است. این بخش برای بررسی حداکثر توانایی‌های جاوا اسکریپت و مرورگر کروم طراحی شد. اکنون با گذشت شش سال، تعداد آزمایش‌های کروم، از مرز یک هزار عبور کرده است. درحال حاضر سایت Chrome experiment نوعی ابزار طراحی است تا به وسیله‌ی آن به سازماندهی و بررسی آزمایش‌های کروم جهت تکمیل ایده‌های بعدی کمک شود.

با مراجعه به این سایت، می‌توان به مرور تمامی آزمایش‌های کروم پرداخت و به واسطه‌ی آن در ادامه ۱۰ مورد از بهترین ‌آزمایش‌های کروم برای مطالعه در این مقاله انتخاب شده است. البته اکثرا بازی‌های سرگرم کننده هستند که تمام آن‌ها روی یک مرورگر مدرن و بروز شده قابل اجرا خواهند بود.

Video Puzzle

chrome2

Video Puzzle یک نوع بازی پازلی است که با مدل jigsaw تفاوت‌هایی دارد. همانطور که قطعات ویدئویی را در طول صفحه حرکت می‌دهید، در عین حال، در حالت پخش هم هستند. حل این پازل‏‌ چندان مشکل نیست اما حداقل چالش متفاوتی را نسبت به مدل عادی jigsaw ارائه می‌دهد.

Multiplayer Piano

chrome3

Multiplayer Piano به شما شانس بازی با یک صفحه کلید مجازی، همراه با دیگر افراد آنلاین را ارائه می‌دهد. البته ویژگی آنلاین این بازی، هم می‌تواند آزار دهنده باشد و هم در عین حال جذاب. حالا اگر تمایل نداشتید که چند نفره بازی کنید، می‌توانید به صورت تک نفره نیز به بازی بپردازید.

 

X-Type

chrome4

X-Type یک بازی شوتر با سبک و سیاق بازی‌های دوران کودکی است که می‌توانید کشتی‌های فضایی کوچک را که در برابر کشتی‌های غول‌پیکر دشمن قرار می‌گیرند، نجات داده و آن‌ها را مجهز‌تر کنید. نام این بازی تصادفی نیست، چون خود عبارت X-Type، عنوان R-Type (سبک بازی پلتفرم) را در ذهن تداعی می‌کند.

 

Mecabricks

chrome5

Mecabricks یک جعبه بزرگ از لگوی مجازی است که می‌توان با توجه به سلیقه خود با آن بازی کنید. بلوک‌ها و قطعات را انتخاب کرده و با قرار دادن آنها را در صفحه، اجازه دهید تا قوه خلاقیت‌تان، بازی را به دست بگیرد و پیش ببرد. همچنین، می‌توان گفت که انجام این بازی در BuildwithChrome به جهت حفظ کار شما در آن، دلپذیرتر خواهد بود.

 

Silk

chrome6

Silk یک نوع بازی تفننی است که وقت زیادی نمی‌گیرد و به همین دلیل است که نباید این آزمایش کروم را از دست بدهید. با این آزمایش به سادگی می‌توانید یک الگوی زیبا را تنها با کشیدن و نگاه داشتن ماوس یا انگشت خود بر روی صفحه سیاه، طراحی کنید و آثار خارق‌العاده هنری را خلق کنید.

 

Cube

chrome7

Cube، یک بازی‌ بر پایه WebGL بوده که برای رونق و گسترش Google Maps طراحی شده است. وقتی که سرگرم این بازی بشوید، متوجه ماهیت تبلیغاتی بودن آن هم حتما خواهید شد. این بازی از هشت مرحله تشکیل شده است که در پایان، درباره مکان یابی و جاهای مختلف جهان چیزهایی یاد خواهید گرفت که می‌تواند جایزه برنده شدن، به حساب آید.

 

GeoGuessr

chrome8

GeoGuessr ، یک بازی نسبتا اعتیاد آور است که دانش شما را از جغرافیا امتحان ‌‌می‌کند. در این بازی، در یک مکان تصادفی (از طریق Google street view) قرار می‌گیرید و سپس خواسته می‌شود که محل دقیق خود را بر روی نقشه معلوم کنید. به دلیل اینکه بسیاری از نقاط جهان بسیار شبیه به هم به نظر می‌رسند، حل مراحل آن، می‌تواند خیلی سخت باشد.

 

Racer

chrome9

همانطور که از نام Racer پیدا است، یک بازی مسابقه‌ای نوستالوژیک با سبک و سیاق کودکانه است که می‌توانید با دوستان‌تان به رقابت بپردازید. برای انجام این بازی، بایستی گوشی‌ها یا تبلت‌ها را جهت تنظیم خط مسابقه کنار هم قرار دهید تا بازی انجام شود. البته در روند بازی متوجه خواهید شد که خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که انتظارش را داشته اید.

 

X-Wing

chrome10

در بازی ایکس‌وینگ، جنگنده‌‌ای فضایی شبیه X-Wing در فیلم جنگ ستارگان را داخل یک حفره‌ هدایت می‌کنید و این موضوع، تعقیب و گریز Death Star‌ در فیلم جنگ ستارگان را در ذهن‌تان تداعی خواهد کرد. حتی با وجود سبک کلاسیک‌ گرافیک آن، موسیقی متن به‌گونه‌ای است که، حسی واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیز را به شما القا خواهد کرد.

 

Inspirograph

 

chrome11

بعید است به ذهنتان خطور کرده باشد که نسخه‌‌ی مجازی Inspirograph هم وجود دارد. البته ممکن است خوانندگان جوان این مقاله ندانند که Inspirograph دقیقا چه چیزی می‌باشد. به هر حال با نسخه مجازی فوق العاده این اسباب بازی، می‌توان الگوهای هندسی شگفت انگیزی را به سرعت و سهولت هر چه تمام تر رسم کرد.

با توجه به بارگذاری روزانه‌ی تعدادی آزمایش جدید در وب‌سایت آزمایش‌های گوگل کروم، به علاقه‌مندان دنیای وب توصیه می‌کنیم به مرور روزانه‌ی این وب‌سایت بپردازند.

لطفا در بخش نظرات، دیدگاه‌های خود پیرامون آزمایش‌های کروم را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : زمیت

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا