فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

گلکسی نوت ۸ نهم شهریور ماه معرفی خواهد شد

مدیر ارتباطات موبایل سامسونگ:
گلکسی نوت 8 نهم شهریور ماه معرفی خواهد شد

گلکسی نوت 8

معرفی گلکسی نوت 8
مدیر ارتباطات موبایل سامسونگ:

گلکسی نوت 8 نهم شهریور ماه معرفی خواهد شد

به گزارش شبکه تبلیغات ایران : معمولاً پیش از معرفی موبایل های پرطرفدار و مورد انتظار، شاهد انتشار انواع و اقسام شایعات، تصاویر و تاریخ های احتمالی برای رونمایی و عرضه هستیم که تقریباً همیشه، تا ساعاتی پیش از معرفی رسمی نیز ادامه پیدا می کنند.همان طور که می دانید، یکی از این تلفن های بسیار مورد انتظار گلکسی نوت 8 سامسونگ بوده که تا کنون اخبار متنوعی در ارتباط با آن منتشر شده است. بر اساس همین اخبار، قرار بود فبلت جدید سامسونگ 23 آگوست(اول شهریور) به بازار معرفی شود که حالا با انتشار اخبار جدید، تاریخ مورد بحث چند روزی تغییر کرده است.طبق گزارشات، آقای «گائو دونگژن» مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ در یک کنفرانس خبری، رونمایی از گلکسی نوت 8 در ماه آگوست را تایید کرده و تاریخ آن را پایان ماه میلادی مذکور اعلام نموده است. با این اوصاف در دیرترین حالت (31 آگوست)، شاهد معرفی نوت 8 در نهمین روز از شهریور ماه خواهیم بود.آقای دونگژن همچنین عرضه فبلت بعدی سامسونگ را دو مرحله ای عنوان کرد و گفت در فاز اول (ماه سپتامبر) کشورهای کره جنوبی، انگلستان و آمریکا نوت 8 را دریافت کرده و در فاز دوم (ماه اکتبر)، سایر نقاط جهان به محصول جدید سامسونگ دسترسی پیدا خواهند کرد.فبلت گلکسی نوت 8 تا چند هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و به این ترتیب، روند انتشار شایعات پیش از معرفی فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ همچنان ادامه دارد. تصاویر جدیدی از کره‌ جنوبی به دست آمده است و حتی به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها، مربوط به تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 باشد.البته باید توجه داشت که این تصاویر به‌صورت رسمی تأیید نشده است و صحبت در مورد صحت آن‎ها، غیر ممکن به نظر می‌رسد. هم‏چنین، در یکی از این تصاویر، هیچ دکمه‎ یا سنسوری وجود ندارد؛ به همین جهت، ممکن است این رندرها تنها یک طرح مفهومی از گلکسی نوت 8 سامسونگ باشند که بر اساس گمانه‎زنی‎های قبلی ارائه شده‌اند.در یکی از این رندرها، به نمایشگر بدون حاشیه گلکسی نوت 8 سامسونگ اشاره شده است. این سازنده برای نمایشگر بدون حاشیه مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند خود، نام Infinity Display را برگزیده است. با قضاوت بر اساس این رندرها، حاشیه‎ بسیار کمی در بالا و پایین نمایشگر وجود خواهد داشت و پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8، از یک نمایشگر کشیده بهره‌مند خواهد شد.تصاویر ارائه‌شده از گلکسی نوت 8، تا حدی با شایعات گذشته هم‌خوانی دارند. با این وجود، نمی‌توان از صحت تصاویر فاش شده مطمئن بود.گلکسی نوت 8 به‌عنوان پرچم‎دار جدید سامسونگ، از قلم حساس به فشار S-Pen استفاده خواهد کرد و به دوربین دوگانه مجهز شده است. حسگر اثر انگشت در این فبلت رده‎بالا و گران‎قیمت، در بدنه پشتی جای گرفته است. سامسونگ تصمیم دارد تا پیش از پایان تابستان، گلکسی نوت 8 را معرفی و عرضه کند.در مورد زمان عرضه دقیق‌تر این گوشی، شایعات مختلفی وجود دارد؛ در تعدادی از گمانه‎زنی‌ها اشاره شده است که سامسونگ اواخر ماه آگوست (دهه اول شهریورماه) از گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد و در گمانه‎زنی‎های دیگر، به ماه سپتامبر (شهریورماه) به‌عنوان زمان عرضه این گوشی اشاره می‎شود. به‌هرحال، سامسونگ در تلاش است تا هرچه سریع‎تر فبلت پرچم‎دار جدید خود را ارائه دهد؛ محصولی که قرار است مجدداً اعتماد کاربران را به سری گلکسی نوت جلب کند.

شبکه تبلیغات ایران

گلکسی نوت 8 نهم شهریور ماه معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را ۲۳ آگوست (۱ شهریور) رونمایی کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پرچم‌دار بعدی سامسونگ مجهز به یک نمایشگر بدون حاشیه و کمی بزرگ‌تر از نمایشگر گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود. نوت ۸ همچنین از یک دوبین دوگانه بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر موارد سخت‌افزاری، ظاهرا سامسونگ در حال کار روی یک اپلیکیشن اخبار است که احتمالا به همراه گلکسی نوت ۸ منتشر خواهد شد.بر اساس منابع وب‌سایت Sammobile، سامسونگ در حال توسعه‌ی اپلیکیشن اخباری به نام News Today است. این اپ از پادکست‌ پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند به جستجو بین پادکست‌های متنوع بپردازند و مشترک آن‌ها شوند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت پشتیبانی از دستورات صوتی بیکسبی دارد؛ در نتیجه کاربران می‌توانند حین آماده شدن برای رفتن به محل کار یا در سفر، اجرای یک پادکست خاص را درخواست کنند.در حال حاضر رقبای سامسونگ، اپل و گوگل اپلیکیشن‌های مخصوص اخبار و پادکست خود را دارند. سامسونگ برخی از گوشی‌های خود را به همراه بخش خبری اپلیکیشن فلیپ‌بورد یا اپلیکیشن UPDAY در برخی بازارها عرضه کرده است. این اپلیکیشن جدید، احتمالا در اسپیکر بی‌سیم مجهز به بیکسبی سامسونگ نیز به کار برده خواهد شد و امکان گوش دادن به پادکست‌ها را نظیر آنچه گوگل‌ هوم ارائه می‌دهد فراهم خواهد کرد.

گلکسی نوت 8 نهم شهریور ماه معرفی خواهد شد

با نگاهی به سابقه‌ی سامسونگ، این شرکت هر سال فبلت‌های سری گلکسی نوت خود را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA برلین معرفی می‌کرد، حال آنکه سال گذشته برای گلکسی نوت ۷ چنین اتفاقی روی نداد. در طی چند ماه گذشته گزارش‌های مختلفی منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، گفته می‌شود شاید پرچم‌دار سری گلکسی نوت امسال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی نشود.

اکنون شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که در آن اعلام شده امسال سامسونگ در ماه آگوست یک مراسم جداگانه در شهر نیویورک برگزار و در این مراسم از فبلت گلکسی نوت ۸ رسما رونمایی خواهد کرد. البته کمپانی سامسونگ تا به این لحظه هنوز این خبر را تأیید نکرده است؛ اما این بار به نظر می‌رسد این گزارش واقعیت دارد.

خبرگزاری کره‌ای The Bell امروز گزارش داد که شرکت سامسونگ تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) را برای معرفی رسمی گوشی‌ گلکسی نوت ۸ انتخاب کرده است. یکی دیگر از وب‌سایت‌های کره‌ایِ انگلیسی‌زبان از یکی از مدیران اجرای سامسونگ که نامی از وی فاش نشده، شنیده است که فبلت گلکسی نوت ۸، ماه آینده در شهر نیویورک رسما رونمایی خواهد شد؛ اما وی از تأیید تاریخ ۲۳ آگوست خودداری کرده است.

البته باید اشاره کنیم که هر سال پیش از معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ، چنین شایعات و گزارش‌هایی در مورد این محصولات منتشر می‌شود. همیشه پیش‌بینی‌های مشابهی در مورد معرفی زودهنگام دستگاه‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت توسط منابع مختلف منتشر می‌شود. حال اینکه این خبر امسال واقعیت داشته باشد یا نه هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم تا ببینیم نهایتا نوت ۸ چه زمانی معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی فبلت گلکسی نوت ۸، شرکت سامسونگ تا پایان ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد تاریخ معرفی این گوشی تأیید کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا