فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

بلاخره ال جی گوشی وی ۳۰ را با نمایشگر بدون حاشیه به بازار معرفی کرد

ال‌جی لحظاتی پیش، طی مراسمی که در شهر برلین در حال برگزاری است، از پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی وی ۳۰ رونمایی کرد.

ال‌جی لحظاتی پیش، طی مراسمی که در شهر برلین در حال برگزاری است، از پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی وی ۳۰ رونمایی کرد.

ال‌جی لحظاتی پیش، طی مراسمی که در شهر برلین در حال برگزاری است، از پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی وی ۳۰ رونمایی کرد.

شرکت ال‌جی سرانجام پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان از ال‌جی وی ۳۰، پرچم‌دار جدید خود با نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی کرد. کره‌ای‌ها در نسل سوم گوشی‌های بالارده‌ی سری V خود، نمایشگر دوم را نیز کنار گذاشته‌اند.

ال‌‌جی وی ۳۰ محصولی است که کره‌ای‌ها برای رقابت با گلکسی نوت ۸، فبلت پرچم‌دار شرکت هم‌وطن خود و آیفون ۸، پرچم‌دار کوپرتینونشین‌ها تدارک دیده‌اند. ال‌جی قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خود را ابتدا در تاریخ ۳۰ شهریور در کره‌ی جنوبی و سپس در سایر کشورها روانه‌ی بازار کند.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، سال ۲۰۱۷ را می‌توان سال حذف حاشیه‌‌‌های نمایشگر و افزایش نسبت نمایشگر به بدنه دانست؛ ال‌جی نیز به‌عنوان یکی از پیشروهای صنعت موبایل، با علم به این موضوع، جی ۶ را در شرایطی روانه‌ی بازار کرد که از نمایشگر فول‌ویژن با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و حاشیه‌های آن نسبت به گذشته، به‌میزان قابل توجهی کاهش یافته بود.

حال ال‌جی با تجربه‌ی پرچم‌دار خود در نیمه‌ی نخست سال، وارد میدان شده است تا ال‌جی وی ۳۰ را با حاشیه‌هایی بسیار باریک‌تر معرفی کند. وی ۳۰ از نمایشگری ۶ اینچی و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد، این نمایشگر از پنل OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ استفاده می‌کند و به لطف فناوری فول‌ویژن به‌کاررفته در آن، پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها ۸ میلی‌متر کوتاه‌تر و ۳ میلی‌متر باریک‌تر از نسل گذشته‌ی خود شده است. طبق ادعای ال‌جی، وی ۳۰ با ضخامت ۷.۳ میلی‌متر و وزن ۱۵۸ گرم، «سبک‌ترین گوشی هوشمند در بین محصولات ۶ اینچی است.»

ال‌جی پنل IPS LCD را کنار گذاشته و وی ۳۰ را به نمایشگری با پنل OLED مجهز کرده است؛ بنابراین این گوشی نسبت به جی ۶، تصاویر، روشن‌تر و شفاف‌تری را ارائه خواهد داد؛ اما نمایشگر گوشی خمیده نیست؛ چرا که کرهای‌ها معتقدند، نمایشگرهای خمیده استحکام پایینی دارند و علاوه‌بر این، استفاده از آن‌ها نیز دشوار است، اما لبه‌های پوشش نمایشگر به‌لطف انحنای زیبایی با فریم فلزی گوشی پیوند خورده است.

با وجود آنکه بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی شکننده‌ و ظریف به‌نظر می‌رسد؛ اما بد نیست بدانید که ال‌جی موفق شده است تا گواهی IP68 را از مؤسسه‌ی IEC برای آن دریافت کند؛ بنابراین وی ۳۰ در برابر آب و گردوغبار نیز مقاومت بالایی خواهد داشت. ال‌جی در نسل سوم گوشی‌های سری V، نمایشگر دوم را نیز کنار گذاشته است.

کره‌ای‌ها مدعی هستند که وی ۳۰ نخستین پرچم‌دار در دنیای گوشی‌های هوشمند است که دوربین عقب آن از لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره می‌برد؛ بنابراین از لحاظ تئوری، این لنز نور بیشتری را عبور می‌دهد؛ علاوه‌بر این، پوشش کریستالی این لنز نیز نسبت به نمونه‌هایی با پوشش پلاستیکی، رنگ‌های دقیق‌ و تصاویر شفاف‌تری را به‌ ارمغان می‌آورد. ال‌جی باور دارد که موارد یادشده، وی ۳۰ را «به توان‌مندترین گوشی هوشمند در زمینه‌ی عکاسی بدل می‌کند.»

ال‌جی وی ۳۰ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۱.۲ نوقا روانه‌ی بازار خواهد شد که رابط کاربری اختصاصی ال‌جی شخصی‌سازی شده است؛ البته می‌توان انتظار داشت که کره‌ای‌ها پرچم‌دار جدید خود را به اندروید اوریو نیز به‌روزرسانی کنند. برخلاف سامسونگ که روی دستیار دیجیتالی اختصاصی خود موسوم به بیکسبی تمرکز دارد، ال‌جی تصمیم گرفته است تا به گوگل اسیستنت تکیه کند.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا