فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

تصویری جدید از بسته‌بندی آیفون ۸ منتشر شد

تصویری جدید از بسته‌بندی آیفون 8 منتشر شد

تصویری از آیفون ۸ در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است که طراحی بدون حاشیه صفحه‎نمایش این مدل را تأیید می‌‏کند.

alleged-iphone-8-packaging-leak1

تصویر جدیدی از برگه‌های موجود در بسته‌بندی آیفون ۸ منتشر شده است و گمانه‌‏زنی‎های گذشته را مبنی بر عرضه پرچم‌دار جدید اپل با نمایشگر بدون حاشیه تأیید می‏‌کند. تصویر منتشرشده توسط وب‎سایت اسلش‌لیک که از فروم ویبوی چین به دست آمده است، نشان می‎دهد که کاربر برای خارج کردن اسلات سیم‎کارت، چه اقداماتی باید انجام دهد. آنچه در این تصویر بیشتر از همه جلب ‎توجه می‌کند، فاش شدن طراحی آیفون ۸ اپل است.

alleged-iphone-8-packaging-leak2

همان‏طور که این برگه‌ نشان می‌دهد، صفحه‏‏‌نمایش آیفون ۸ اپل تقریباً بدون حاشیه خواهد بود و تنها حاشیه اندکی در قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه شده است تا سنسورهای دوربین جلو و بلندگو در آن جای بگیرد. البته در حاشیه بالای نمایشگر، سنسورهای دیگری نیز وجود خواهد داشت؛ اما شرکت اپل برای سادگی طراحی، تصمیم گرفته است آن‎ها را در تصویر طراحی‌شده برای آیفون ۸ قرار ندهد!

برگه‌ی مربوط به نحوه خارج کردن اسلات سیم‎کارت، به سبک برگه‌هایی طراحی شده است که در بسته‎بندی آیفون 7 نیز وجود دارد؛ زمینه آن‌ها، خاکستری و سفید است و فلش سبزرنگی نیز برای اعلام جهت خروج اسلات سیم‎کارت، وجود دارد. با دقت در تصویر فاش شده، به نظر می‌رسد که نمایشگر مورد استفاده در آیفون ۸ اپل، فاقد حاشیه است، نسبت تصویر صفحه‌‏نمایش آن ۲ به ۱ و دکمه پاور بزرگ‎تر از مدل‌‏های پیشین است. نسبت ابعاد ۲ به ۱ صفحه‎نمایش، بدین معنی خواهد بود که پرچم‎دار جدید اپل از یک نمایشگر کشیده استفاده می‏‌کند.

با توجه به فاصله باقی‌مانده تا زمان رونمایی از آیفون ۸، انتظار نداشتیم که چنین تصویری از بسته‏‌بندی آیفون ۸ اپل منتشر شود؛ به همین جهت، ممکن است تصویر فاش شده صحت نداشته باشد. تصاویری مانند آنچه جدیداً فاش شده است، معمولاً نزدیک به زمان عرضه به دست می‎آید. به‌هرحال، باید به تصویری که امروز از آیفون ۸ اپل فاش شده، با دیده شک و تردید نگریست؛ زیرا طراحی چنین تصویری با استفاده از یک برنامه گرافیکی، چندان غیر ممکن به نظر نمی‎رسد!

alleged-iphone-8-packaging-leak3

آیفون ۸ به همراه آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و البته، قدرت بیشتری در مقایسه با دو مدل دیگر دارد. در حالی‌که آیفون‌‏های سری S تنها با بهبود مشخصات سخت‌افزاری عرضه می‎شوند؛ آیفون ۸ با تغییراتی چشمگیر وارد بازار خواهد شد که از جمله آن‏‌ها، می‌توان به تجهیز این مدل به صفحه‎‏نمایش اولد اشاره کرد. هم‎چنین شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون ۸ با سیستم تشخیص چهره سه‏‌بعدی و ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر در این مدل، وجود دارد.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا