فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

آموزش مهارت های آنلاین به ۱۰ میلیون آفریقایی توسط گوگل

آموزش مهارت های آنلاین به 10 میلیون آفریقایی توسط گوگل

آموزش مهارت های آنلاین به 10 میلیون آفریقایی توسط گوگل

آموزش مهارت های آنلاین به 10 میلیون آفریقایی توسط گوگل

به گزارش شبکه تبلیغات ایران :
بر اساس اظهارات «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل، این کمپانی قصد دارد طی پنج سال آینده 10 میلیون آفریقایی را به منظور افزایش امکان شغل یابی، در زمینه مهارت های آنلاین آموزش دهد.

حرکت جدید گوگل در راستای برنامه قبلی شرکت در سال 2016 برای آموزش جوانان آفریقایی بوده که طبق آمارهای موجود، موفق شده طی آن به هدف اصلی دست پیدا کرده و مهارت های دیجیتالی را به یک میلیون نفر آموزش دهد.
آقای پیچای برنامه جدید را طی کنفرانسی به نام «گوگل برای نیجریه» در شهر لاگوس نیجریه اعلام کرد و گفت آموزش ها به صورت ترکیبی از جلسات حضوری و آنلاین، و به زبان های سواحلی، هوسه و زولو ارائه خواهند شد.

گوگل همچنین اظهار داشته که برنامه مورد بحث، بدون تبعیض جنسیتی اجرا خواهد شد و بر اساس تصمیم کمپانی، حداقل 40 درصد از دانش آموختگان را زنان تشکیل خواهند داد.
لازم به ذکر است علاوه بر برنامه آموزشی، شرکت ساکن مانتین ویو در یک طرح حمایتی از استارتاپ ها قصد دارد روی 60 شرکت نوپای آفریقایی مبلغ 3 میلیون دلار را سرمایه گذاری کرده و فضای مورد نیاز برای فعالیت و همچنین راهنمایی های لازم را برای آنها فراهم کند. نکته مهم اینکه استارتاپ های مورد بحث در صورت موفقیت، نیازی به بازپرداخت عواید (حقوق سرمایه گذار) به گوگل نخواهند داشت.
در نهایت گفتنی است گوگل از دو ماه پیش نسخه ویژه ای از یوتوب تحت عنوان «YouTube Go» را در نیجریه، و برای اینترنت های کم سرعت در دست توسعه دارد که نسخه آزمایشی آن تا پایان سال 2017 به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

طبق گفته های گوگل، این نسخه خاص بیشتر برای کشورهای آفریقایی با زیرساخت های ضعیف اینترنت در نظر گرفته شده و در راستای بهبود ارائه خدمات آموزشی در این کشورها توسعه یافته است.
 

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا