فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

گوگل پلی حالا بزرگترین پلتفرم اپلیکیشن در دنیا است

گوگل پلی حالا بزرگترین پلتفرم اپلیکیشن در دنیا است

بر اساس گفته های «جیمز سندرز» مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه گوگل، تا سال گذشته 82 میلیارد اپیکیشن از گوگل پلی دانلود شده و با افزایش استفاده کابران از آن حالا این سرویس به بزرگترین پلتفرم اپلیکیشن در دنیا تبدیل شده است.

گوگل پلی که قبلا «اندروید مارکت» نام داشت امروزه شامل 2.7 میلیون اپلیکیشن متنوع است در حالی که نزدیکترین رقیب آن یعنی اپ استور اپل حدود 2.2 میلیون اپلکیشن دارد. این دو سرویس در کنار هم 99.6 سهم بازار را در اختیار دارند که از میان سهم گوگل پلی چهار برابر اپ استور است.

گوگل پلی حالا بزرگترین پلتفرم اپلیکیشن در دنیا است

با وجود اینکه 78درصد برنامه های اپ استور و 69 درصد برنامه های موجود در گوگل پلی رایگان هستند، اما قیمت موبایل های اندرویدی بسیار کمتر از آیفون است و از 70 دلار شروع می شود که در کنار محبوبیت بالای اندروید، تعداد زیاد موبایل هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند و آشنایی کاربران با نحوه استفاده از گوگل پلی در این موفقیت نقش پررنگی داشته اند.

گوگل پلی حالا بزرگترین پلتفرم اپلیکیشن در دنیا است

یکی دیگر از دلایل افزایش کاربران این سرویس، محتوای متنوع و مفیدی است که در آن قرار دارد. به گفته سندرز این شرکت برای بهبود ابزارهای مدیریت و تجزیه و تحلیلی که توسعه دهندگان برای موفقیت در کسب و کار از آنها استفاده می کنند، تلاش زیادی می کند.

او همچنین به پشتیبانی گوگل پلی از روش های مختلف پرداخت در 135 کشور دنیا اشاره می کند. علاوه بر این کاربران می توانند بجای پرداخت آنلاین هزینه دانلود یک برنامه، آنرا بر روی قبض موبایل پرداخت می کنند.

از طرف دیگر گوگل با پشتیبانی از فناوری های جدیدی مثل واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و نصب اپ های اندروید در کروم بوک به توسعه دهندگان اجازه می دهد اپلیکیشن ها را نه تنها برای موبایل یا تبلت، بلکه برای دیگر ابزارهای هوشمند نیز توسعه دهند.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا