فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

گوشی جدید LG X power 2 با اندروید

گوشی جدید LG X power 2 با اندروید

گوشی جدید LG X power 2 با اندروید نوقا و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری

گوشی جدید LG X power 2 با اندروید نوقا و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری

گوشی جدید LG X power 2 با اندروید

به گزارش شبکه تبلیغات ایران :‌
در حالی که منتظریم تا دو روز دیگر LG از پرچم‌دار جدید خود یعنی G6 در MWC 2017 رونمایی کند، روز گذشته، این شرکت گوشی هوشمند جدیدی دیگری را معرفی کرده است: LG X power 2.
این گوشی جایگزین مدل قبلی خود یعنی LG X power است که سال ۲۰۱۶ عرضه شد. گوشی X power 2 یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p و یک باتری با توان ۴۵۰۰ میلی‌آمپر دارد. هم نمایشگر و هم باتری این گوشی از مدل قبلی آن بزرگ‌تر است.
طبق ادعای LG با این گوشی می‌توانید تمام آخر هفته را بدون شارژ مجدد، با این گوشی سپری کنید. هم‌چنین می‌تواند تنها با یک بار شارژ کردن، به مدت ۱۵ ساعت برای‌تان ویدیو پخش کند یا ۱۴ ساعت مسیریابی کند، یا امکان ۱۸ ساعت وب‌گردی را فراهم کند.

گوشی جدید LG X power 2 با اندروید نوقا و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری

علاوه بر این، گوشی جدید، مجهز به قابلیت شارژ سریع است. به طوری که باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن تنها در ۲ ساعت کاملا شارژ می‌شود. احتمالا با این همه ادعا، بسیاری از طرفداران مشتاقند تا زودتر از صحت آن‌ها اطمینان یابند.
روی گوشی LG X power 2 اندروید نوقا اجرا می‌شود و مجهز به تکنولوژی اتصال LTE است، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، ۲ گیابایت رم (و در بعضی بازارها ۱٫۵ گیگابایت) و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی قابل افزایش دارد. دوربین پشت این گوشی ۱۳ و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است و هردو فلش LED دارند.
گوشی LG X power 2 به رنگ‌های سیاه، تیتانیوم، آبی و طلایی عرضه خواهد شد. شرکت ال‌جی هنوز درباره‌ی قیمت این گوشی چیزی نگفته است، اما از اوایل ماه مارس یعنی اواسط هفته‌ی دیگر وارد بازار می‌شود. گوشی هوشمند در MWC 2017 رونمایی می‌شود. پس برای خواندن مطالب و دیدن ویدیوهای بیشتر از این گوشی، منتظر بمانید.
اگرچه ما شدیدا منتظر معرفی پرچمدار جدید ال جی تحت عنوان G6 در کنگره جهانی موبایل 2017 هستیم اما این شرکت کره ای پیش از برگزاری رویداد مذکور و شروع توفان خبرهای آن، اقدام به معرفی موبایلی دیگر کرده است.

LG X Power 2 که جایگزین LG X Power می شود، دارای نمایشگر اچ دی 5.5 اینچی و باتری عظیم 4500 میلی آمپر ساعتی است. هم نمایشگر و هم باتری، نسبت به ورژن قبلی بزرگ تر شده اند.
طبق گفته ال جی، X Power 2 می تواند یک آخر هفته را بدون دوباره شارژ شدن دوام بیاورد. با این باتری بزرگ می توان 15 ساعت ویدیو تماشا کرد، یا 14 ساعت نقشه و مسیریابی کرد و حتی 18 ساعت در اینترنت چرخید و محتوای مختلف دید.

اگرچه این باتری خیلی بزرگ به نظر می رسد اما به لطف فناوری شارژ سریع، در عرض 2 ساعت تمام و کمال شارژ می شود. به صورت پیش فرض، اندروید 7 نوقا روی X Power 2 قرار گرفته و این موبایل از اتصالات LTE هم پشتیبانی می کند.
یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز که هنوز هویت دقیق سازنده آن مشخص نیست، 16 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم (در برخی کشورها با 1.5 گیگابایت) و دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی که هر دو به فلش ال ای دی مجهز هستند از دیگر مشخصه های سخت افزاری X Power 2 به حساب می آیند.

با همه این تفاسیر، تلفن در حدود 164 گرم وزن دارد. ال جی هنوز در مورد قیمت دستگاه حرفی به میان نیاورده اما ارائه آن به بازار از ماه مارس آغاز خواهد شد. در MWC 2017 اطلاعات بیشتری در مورد این موبایل خواهیم شنید.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا