فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

وبگرد: با وب سایت هایی برای بهبود و تقویت زبان انگلیسی آشنا شوید

وبگرد: با وب سایت هایی برای بهبود و تقویت زبان انگلیسی آشنا شوید

یادگیری زبان انگلیسی شاید یک معضل بزرگ برای بسیاری از افراد است؛ اما راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های آن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

anguage1 (562 x 375)

یادگیری زبان انگلیسی به بخش‌های مکالمه، درک مطلب، تلفظ صحیح و دانستن لغات تقسیم می‌شود. اما متأسفانه بسیاری از ما تصور می‌کنیم زبان تنها به یادگیری لغات خلاصه می‌شود و لازم نیست در زمینه‌های دیگر تلاشی برای بهبود در یادگیری این زبان انجام دهیم. در این مطلب قصد داریم سه وب‌سایت خوب در سه زمینه ابتدایی ذکرشده به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها زبان انگلیسی خود را در زمینه‌های دیگر غیر از یادگیری لغات نیز قوی کنید.

تقویت مکالمه با Speaking24

تقویت مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری این زبان خارجی است. راه‌های زیادی برای تقویت مکالمه وجود دارد؛ اما وب‌سایت Speaking24 می‌تواند مهارت شنیداری و مکالمه شما را چندین مرحله جهش دهد.

anguage2 (736 x 350)

مثل بسیاری از ما که در ایران قصد داریم زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم، افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان تلاش می‌کنند که راحت انگلیسی صحبت کنند. وب‌سایت speaking24.com با گرفتن برخی اطلاعات مرتبط با مهارت شما در زبان انگلیسی، لیستی از افراد مشتاق که دوست دارند مثل شما زبان انگلیسی خود را تقویت کنند یا برای بهتر شدن زبان انگلیسی دیگران تلاش کنند، ارائه می‌کند.

درک مطلب با Morningshort

وب‌سایت‌هایی مانند Morningshort وجود دارند که دوست دارند به‌صورت روزانه ایمیلی حاوی یک داستان انگلیسی زیبا برای کاربران خود ارسال کنند. تسلط شما بر زبان انگلیسی در هر مرحله‌ای که باشد، با شنیدن و خواندن داستان‌های انگلیسی به‌مرور بهبود پیدا می‌کند. خوشبختانه این وب‌سایت هم می‌تواند پادکست داستان‌ها را به‌صورت یک فایل صوتی برای شما ارسال کند تا اگر سرتان حسابی شلوغ است، بتوانید در زمان‌ کار یا در حال حرکت به آن‌ها گوش دهید. همچنین داستان‌ها به‌صورت متنی به صندوق ایمیل شما ارسال می‌شود.

anguage3

چند مورد از فواید خواندن و شنیدن داستان‌های انگلیسی:

افزایش دامنه‌ی لغات انگلیسی
تقویت مهارت نوشتاری
استفاده درست از جملات انگلیسی در گفتار
تهیه لیستی از لغات متداول و کاربردی
مطالعه یا شنیدن دائم زبان انگلیسی

تلفظ صحیح با forvo

شاید برای شما هم بارها پیش آمده است که در تلفظ صحیح یک لغت، برای مثال یک لغت انگلیسی دچار شک شوید. یکی از راه‌های فهمیدن نحوه صحیح ادای کلمات استفاده از سرویس‌هایی نظیر بابیلون یا مترجم گوگل است که می‌تواند به‌صورت روباتیک لغت مورد نظرتان را تلفظ کند؛ اما شما می‌توانید با Forvo تلفظ لغات را از زبان یک شخص حقیقی که قبلا ضبط شده است، گوش کنید. مسلما این تلفظ صحیح‌تر و لهجه آن دقیق‌تر خواهد بود.

anguage4 (562 x 445)

سایت Forvo با داشتن کلماتی از زبان‌های مختلف دنیا می‌تواند کمک زیادی به شما در تلفظ صحیح کلمات کند. از نکات جالب توجه در این سایت دارا بودن زبان فارسی است و تعدادی از لغات فارسی به‌وسیله‌ی فارسی‌زبان‌ها تلفظ شده که می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی گوش کنید.

 

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا