فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

قابلیت های جدید تلگرام

قابلیت های جدید تلگرام

ترفند تلگرام که احتمالاً نمی دانستید

قابلیت های جدید تلگرام

قابلیت های جدید تلگرام

تلگرام رو میشه یکی از بزرگ ترین رغیب های شبکه های اجتماعی ها تو ایران دونست چرا که کاربرای اون روز به روز افزایش میابند و با امکاناتی که تلگرام داره و مورد نیازه کاربره میشه این حدس رو زد که هر روز باعث پیشرفت این اپلیکیشن باشیم ساخت کانال های تلگرامی است که در کنار سیستمی به نام Bot توانسته انعطاف پذیری و خصوصیات قابل توجهی را از خود نشان دهد تا جایی که صاحبان کسب و کار و وب مسترها برای ارسال مطالب و اطلاعیه های خود از آن استفاده می کنند. فراموش نکنیم که کاربران تلگرام به زحمت به ۱۰۰ میلیون می رسند.

غیر فعال کردن پیشنمایش پیام ها :

خب دوستان برای استفاده از این قابلیت باید این مسیر رو پیش برین تا این موضوع رو استفاده کنید لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید

Settings >>Notification and Sounds >> Message Preview

غیر فعال کردن پیشنمایش پیام ها

 

LED اعلانات رو چراغانی کنین : 

این قابلیت بیشتر به صورت ثابت فعال است در گوشی های اندرویدی ُبرای اینکارها فقط باید به کانتکت مورد نظر خود رفته، روی آن کلیک  کنید و info آن مخاطب را فراخوانی کنید و سپس Notifications and Sounds را یافته و سپس صدای دلخواه رو به همراه ویبره اختصاصی و همچنین رنگ LED را تعیین کنید.

قابلیت های جدید تلگرام

 

با ما باشید

irnetads.ir 

 

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا