فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

رباتی چند منظوره برای پیام رسان تلگرام

رباتی چند منظوره برای پیام رسان تلگرام

معرفی otouto رباتی چند منظوره برای پیام رسان تلگرام

رباتی چند منظوره برای پیام رسان تلگرام

تا به امروز ربات های متنوعی را برای تان معرفی کرده ایم؛ از ربات تشخیص وضعیت آب و هوا بگیرید تا رباتی که نوسانات بازار ارز را به صورت لحظه ای در اختیارتان می گذارد. اما هر ایده جدیدی می تواند به یک ربات کاملاً متفاوت در این پیام رسان پرطرفدار تبدیل شود. چه می شد اگر ویژگی ربات های دیگر به صورت یک جا در یک ربات به کاربران عرضه می شد؟

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات mokubot@ را برایتان معرفی کنیم؛ با کمک ربات فوق می توانید به مجموعه ای از فرمان ها کا تا به الان در ربات های دیگر شاهد آن ها بودید، دسترسی داشته باشید..

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی mokubot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. در تعریفی بسیار ساده otouto رباتی چند منظوره است. با ارسال دستور help/، ربات فوق لیست کارهایی که می تواند در کسری از ثانیه برای شما انجام دهد را برای تان می فرستد.

otouto قادر است بیش از 30 عملیات مختلف و متنوع را به شکلی سریع برای تان انجام دهید. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع از دستور wikipedia/ استفاده نمایید. پس از آن ربات سریعاً توضیحاتی مختصر از عبارت جستجو شده را برای تان ارسال و پس از آن با استفاده از یک لینک شما را به وبسایت ویکیپدیا منتقل می کند.

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا