فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

جمع‌آوری پست‌های محبوب در یک آرشیو شخصی

جمع‌آوری پست‌های محبوب در یک آرشیو شخصی

جمع‌آوری پست‌های محبوب در یک آرشیو شخصی

در اینستاگرام شما می‌توانید با لایک یا بوکمارک کردن پست‌ها، آن را برای مطالعه در آینده ذخیره کنید. برای مثال اگر پست مهمی را مشاهده می کنید اما در حال حاضر فرصت مطالعه کردن آن را ندارید، یا اگر یک پست جالب به چشمتان می خورد و می خواهید آن را در آینده به دوست خود نشان دهید، می‌توانید توسط لایک یا بوکمارک کردن آن پست، آن را در یک بخش جداگانه جمع آوری کنید تا در آینده بتوانید به‌طور سریع تری به آن دسترسی داشته باشید.

جمع آوری توسط لایک: در اینستاگرام نیز مانند فیسبوک، امکان لایک کردن پست‌ها وجود دارد. تنها با دوبار کلیک روی هر عکس یا ویدیو، پست مورد نظر به لیست پست‌های لایک شده توسط شما اضافه می‌شود و آیکون قلب زیر آن نیز قرمز می‌شود (برای آنلایک کردن نیز کافی است تا روی قلب قرمز شده کلیک کنید تا دوباره به حالت عادی بازشود). برخلاف فیسبوک، لایک کردن پست‌ها در اینستاگرام علاوه بر نشان دادن حمایت یا علاقه‌ی شما به یک پست، به معنای جمع‌آوری آن‌ها در یک آرشیو شخصی نیز خواهد بود. این تصاویر یا ویدیوها به بخش Posts You’ve Liked در بخش تنظیمات اکاننتان اضافه می‌شود و می‌توانید آرشیوی کامل از عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه و لایک شده را در این بخش جمع‌آوری کنید.

جمع‌آوری توسط بوکمارک: در چند نسخه پیش، اینستاگرام یک آیکون جدید به زیر هر پست اضافه کرد که توسط آن می‌توانید پست‌های مورد علاقه‌ی خود را برای استفاده مجدد در آینده جمع‌آوری کنید. این آیکون ربان که در پایین، سمت راست هر پست قرار گرفته است کارکردی مشابه با لایک کردن پست‌ها دارد اما با یک فرق بسیار مهم! وقتی شما عکس یا ویدیویی را لایک می‌کنید، شخص مقابل از لایک کردن شما باخبر می‌شود. همچنین فالوور‌های شما نیز با مراجعه به بخش Following در تب سوم اینستاگرام (آیکون قلب بخش اعلان‌ها) می‌توانند مشاهده کنند که چه تصاویری را لایک کرده‌اید. این در حالی است که بنا به هر دلیلی ممکن است تمایلی نداشته باشید که صاحب پست، یا فالوورهای شما متوجه شوند که شما آن عکس را لایک کرده‌اید. اینجا است که بوکمارک کردن پست‌ها یه کارتان خواهد آمد. بوکمارک تمام ویژگی‌های قبلی را دارد اما هیچ کس جز خود شما متوجه نخواهد شد که چه عکس‌ها یا ویدیوهایی را جمع‌آوری کرده‌اید. پست‌هایی که توسط آیکون بوکمارک جمع‌آوری می‌کنید به بخش Posts You’ve Liked منتقل نخواهند شد. در صفحه‌ی پروفایل شما، آیکونی با همین شکل اضافه شده است که به کمک آن می‌توانید به پست‌های بوکمارک شده دسترسی داشته باشید. در همین بخش یک تب جداگانه با نام Collection وجود دارد که می‌توانید به کمک آیکون “+” در بالای صفحه، اقدام به ساخت آلبوم‌های جداگانه کنید و پست‌های بوکمارک شده را در آن‌ها دسته بندی کنید. برای ذخیره مستقیم پست‌ها در کالکشن ساخته شده، روی آیکون ربان لمس طولانی کنید.

توجه مهم: عکس‌های حاضر در این دو بخش، تنها یک میانبر به عکس اصلی هستند و اگر صاحب پست، اقدام به حذف آن کند، عکس مورد نظر از لیست شما نیز حذف خواهد شد.

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا