فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

هشداری جدی برای آهنگسازان دانشمندان موفق به تولید موسیقی پاپ با استفاده از هوش مصنوعی شدن

هشداری جدی برای آهنگسازان دانشمندان موفق به تولید موسیقی پاپ با استفاده از هوش مصنوعی شدن

هوش مصنوعی با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت بوده و هر روز در زمینه جدیدی مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری مذکور در سال های اخیر پا را از انجام امور ساده و تکراری فراتر گذاشته و حتی وارد حوزه فعالیت های خلاقانه نیز شده است.

در یکی از تازه ترین موارد، کمپانی «Amper» موفق شده یک قطعه موسیقی پاپ را به صورت کامل توسط هوش مصنوعی تولید کند. قطعه مورد بحث با نام «Break Free» نخستین آهنگ از آلبوم «IAMAI» بوده که قرار است موسیقی آن تماماً توسط هوش مصنوعی نوشته و نواخته شود.

هوش مصنوعی با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت بوده و هر روز در زمینه جدیدی مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری مذکور در سال های اخیر پا را از انجام امور ساده و تکراری فراتر گذاشته و حتی وارد حوزه فعالیت های خلاقانه نیز شده است. در یکی از تازه ترین موارد، کمپانی «Amper» موفق شده یک قطعه موسیقی پاپ را به صورت کامل توسط هوش مصنوعی تولید کند. قطعه مورد بحث با نام «Break Free» نخستین آهنگ از آلبوم «IAMAI» بوده که قرار است موسیقی آن تماماً توسط هوش مصنوعی نوشته و نواخته شود.

جالب است بدانید که Amper تنها ضرب آهنگ پس زمینه، ریتم، حالت و سبک موسیقی را تعیین کرده و هوش مصنوعی با توجه به این اطلاعات، یک قطعه موسیقی کامل را از صفر تولید کرده است.کمپانی مورد بحث سیستم «هوش مصنوعی طراح موسیقی» خود را در ابتدا برای تولید موزیک پس زمینه اوریجینال، بدون درگیر شدن در مسائل حقوقی و پرداخت حق امتیاز توسعه داد اما حالا به نظر می رسد که این سیستم، در زمینه نوشتن و نواختن موسیقی به سطح مطلوبی رسیده و می تواند در بسیاری از موارد به جای آهنگسازان مورد استفاده قرار گیرد.در نهایت گفتنی است با توجه به پیشرفت های اخیر و جایگزینی انسان با هوش مصنوعی و ماشین ها در حوزه های مختلف، احتمالاً باید بیش از قیام مسلحانه نگران تصاحب مشاغل توسط ربات ها باشیم.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا