فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

افزایش مهاجرت از اندروید به iOS؛ آیفون ۷ و نسخه پلاس در صدر پرفروش ها

افزایش مهاجرت از اندروید به iOS؛ آیفون ۷ و نسخه پلاس در صدر پرفروش ها

iphone-7-1

 

موسسه CIRP که در زمینه بررسی اطلاعات مربوط به مصرف کنندگان فعالیت دارد در تازه ترین گزارش سه ماهه خود (از آوریل تا ژوئن) مدعی شده شمار کاربران اندرویدی که به پلتفرم موبایلی اپل روی آورده اند به بیشترین میزان خود در دوازده ماه گذشته رسیده.

خبر خوب برای اپل اینکه نسبت به سه ماهه های قبلی درصد بیشتری از کاربران اندروید به آیفون روی آورده اند. در سه فصل پیشین ۱۴ تا ۱۷ درصد از دارندگان اندروید اقدام به خرید آیفون کردند اما با طولانی تر شدن چرخه به روز رسانی ها و رشد تعداد دارندگان جدیدترین اسمارت فون ها، پیش بینی می شود که با روند کنونی مهاجرت کاربران از پلتفرم اندروید به iOS شاهد موفقیت آیفون های بعدی باشیم.

CIRP همچنین گزارش داده که آیفون ۷ و نسه پلاس ۸۱ درصد از کل فروش فصلی آیفون را در بازه زمانی ذکر شده به خود اختصاص دادند که از این رقم ۴۷ درصد به مدل استاندارد و ۳۴ درصد به مدل پلاس مربوط می شود.

Josh Lowitz هم بنیانگذار CIRP در این باره گفت:

جدیدترین مدل ها یعنی آیفون ۷ و نسخه پلاس در این فصل سهم بیشتری نسبت به سه ماهه قبل داشتند. فروش مدل های قدیمی تر این موبایل نیز بعد از چندین فصل عملکرد قوی بالاخره به پایین تر ین حد خود رسید. در بازه زمانی مشابه سال قبل مدل های قبلی این دو ۳۴ درصد از کل آیفون های فروخته شده را تشکیل می داد در حالی که در این فصل این رقم به ۱۹ درصد رسید.

البته گفته می شود افزایش فروش آیفون ۷ بیشتر به خاطر تخفیف اپراتورهای آمریکایست که معمولا قبلا از معرفی مدل های جدیدتر این محصول اتفاق می افتد.

جهت مشاهده سایر مطالب مشابه و عضویت در کانال کلیک کنید
جهت مشاهده سایر محتوای کانالها اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا