فقط با ۵۰ هزار تومان پیج ، کانال ، گروه و کسب و کار خود را تبلیغات کنیدشروع تبلیغات

شبکه تبلیغات ایران

با ثبت لینک های خود در شبکه تبلیغات ایران ، آن را به کاربران اینترنت معرفی کنید و تحولی در افزایش اعضاء و کسب و کارتان ایجاد نمایید.
توضیحات بیشتر

آموزش حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام

آموزش حذف اکانت تلگرام

آموزش حذف اکانت تلگرام و آموزش دیلیت اکانت تلگرام

Delete Account Telegram

Telegram یک پیام رسان مطمئن و ایمن برای گوش های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده و نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید فیلم ها و عکس ها و فایل های خود را دوستان خود ارسال نمایید . تگلرام برای این ساخته شده است تا پیام ها و فایل های شخصیتان به طور کاملا ایمن به دیگران برسد . تلگرام را می توان سریع ترین نرم افزار پیام رسان در گوگل پلی دانست ! با مخاطبین خود چت کرده و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این برنامه به طور کامل از حریم خصوصی شما محافظت کرده و اطلاعات خصوصی را برای دیگران فاش نخواهد کرد .

اما در صورتی که علاقه ای به استفاده از تلگرام ندارید یا قصد دارید یک اکانت جدید در تلگرام بسازید، می بایست اکانت تلگرام خود را حذف کنید. مراحل حذف اکانت تلگرام بسیار ساده بوده و از طریق سایت رسمی این برنامه انجام می شود.در ادامه ما نحوه انجام این کار را به صورت تصویری و روان خدمت شما عزیزان آموزش داده ایم.به صورت پیش فرض گزینه حذف اکانت در مسنجر تلگرام وجود ندارد برای پاک کردن حساب خود شما باید وارد سایت حذف اکانت و اقدام به پاک کردن حساب خود کنید.

توجه کنید که با دیلیت کردن حساب خود تمام چت ها و گروه ها برای خود شما پاک می شود. در صورتی که شما از برنامه Log out کنید و مجدد وارد برنامه شوید هیچ چت یا گروهی پاک نخواهد شد .
برای وارد کردن رمز ارسال شده برای شما دقت کنید که باید رمز را با دقت وارد کنید یعنی عبارت A با a تفاوت دارد وا در صورتی که حروف با حرف بزرگ نوشته شده اند باید حتما با حرف بزرگ وارد کنید .

در صورتی که چندین بار پشت سر هم شما شماره خود را وارد کنید . کد ارسالی را به اشتباه وارد کنید چند ساعت شماره مورد نظر بلاک می شود و برای انجام دوبار کار شما باید چند ساعت صبر کرده و مجدد این کار را انجام دهید . بهتر است کد ارسال شده را کپی کنید و در کادر مورد نظر وارد کنید تا دچار مشکل نشوید .

 

آموزش دیلیت اکانت تلگرام :

برای حذف تلگرام ابتدا به لینک زیر رفته و شماره تلفنی که با ان حساب دارین را وارد کنید (شماره همراه با ۹۸+ وارد کنید)

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

نکته: این نکته را بایستی خدمتتون عرض کنم که اگر از مرورگر پیشفرض اندروید استفاده می کنید، ممکنه که در هنگام حذف اکانت به مرحله اول دوباره برگرید. پس برای حل این مشکل بهتره که از مرورگر های فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.

آموزش حذف اکانت تلگرام

یک رمز برای شما در مسنجر تلگرام ارسال میشود که باید در کادر Password وارد کنید و گزینه Sing in را انتخاب کنید

به عکس زیر دقت کنید. اون عبارتی که با فلش و خط قرمز مشخص شده همون رمزمون هست که در تلگرام برامون ارسال شده:

آموزش حذف اکانت تلگرام

در صفحه جدید باز شده گزینه Deactivate account را انتخاب کنید

آموزش حذف اکانت تلگرام

در این مرحله تلگرام از شما میخواد که دلیل ترک این برنامه رو بنویسید. البته می تونید بنویسید یا می تونید هم ننویسیدش.در صفحه جدید باز شده گزینه گزینه Done را انتخاب کنید

آموزش حذف اکانت تلگرام

در آخر هم گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account را انتخاب کنید تا حساب شما حذف شود .

همچنین پس از اینکه اکانتتون حذف بشه، اگه یکی از دوستاتون صفحه چت شما رو در تلگرام باز کنه دیگه اثری از اسم و عکس پروفایلتون نخواهد بود و اسم شما رو Deleted Account و عکس پروفایلتون بدون عکس نشون میده. البته این عمل ممکنه همون اول رخ نده و یه ده دقیقه ای طول بکشه.

موفق باشید

جهت مشاهده سایر مطالب آموزشی اینجا کلیک کنید
شبکه تبلیغات ایران
نظرات
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پیشنهاد های ویژه

چگونه پیشنهاد ویژه شویم ؟
برو بالا